Subscribe

KGOS:27. TUR || YORUM: SONSUZLUĞUN KIYISINDA | J.A REDMERSKI

4/21/2016, BY Unknown -
"Duygusal, kalp atışınızı hızlandıracak ve hep daha fazlasını isteyeceğiniz bir serüven."
-Reveal-
Camryn Bennett hayatı boyunca hiç olmadığı kadar mutludur. Ruh eşi Andrew Parrish'le bir otobüste tanışmalarından beş ay sonra nişanlanmışlardır. Üstelik onları bekleyen tek şey evlilik de değildir. Hem endişeli, hem heyecanlı olan Camryn, hayatının geri kalanını Andrew ile geçirmek için sabırsızlanıyordur. Onun kendisini daima seveceğinden emindir, çiftin hayattan pek çok beklentisi vardır fakat kötü bir olay, hayatlarını bir anda tepetaklak eder.
Andrew yaşama tutunmaya çalışır, Camryn'in de aynı çabayı göstereceğini düşünür. Ama Camryn'in yarasını tehlikeli yollardan sarmaya çalıştığını fark edince, onu hayata döndürmek için bir şey yapması gerektiğini anlar. Aşklarının her şeyin üstesinden geleceğini ispatlamaya çalışan Andrew, Camryn'i umut ve tutkuyla dolu yeni bir yolculuğa davet eder. Aşkın en güzel hali yine Redmerski'nin kalemiyle okurla buluşuyor. Sonsuzluğun Kıyısında hayata ve aşka dair çarpıcı bir hikâye...
(Tanıtım Bülteninden)
Selamlar, nasılsınız? Ben çok iyiyim bildiğiniz gibi fuardayım ve inanılmaz güzel vakit geçiriyoruz. Tabii bu arada yeni bir kitaba tur yapmadan da duramadık. Hiçliğinin Kıyısında kitabını sevmeyen yoktur herhalde. Benim çok sevdiklerimi arasında yerini alan bir kitap olmuştu. Devamı geleceğini duyduğum günden beri ha bugün ha yarın derken gözlerim yollarda bekledim kendisini.
Bir tereddüt etmedim değil tabii. Çünkü ilk kitapta her şey o kadar dozunda yazılmış ve harika bir sonla bitmişti ki artık daha ne olabilir demedim değil.
Aslında bir yönden haklı da çıktım diyebilirim. Henüz okumayanlar için ilk kitaptan da fazla bahsetmek istemiyorum. İkinci kitap yine aynı şekilde iki karakterinde ağzından anlatılıyor. Bu seride en sevdiğim kısımlardan biride bu. Hem erkek hem de kadın karakterin bakış açılarını okumak çok eğlenceli.
Yazarın Hiçliğin Kıyısında kurgusuna inanılmaz bayılmıştım. Bunu da sevmedim mi? tabii ki sevdim ama beni ilki kadar tatmin etti diyemem. Bambaşka olaylar bekledim ama ne yazık ki sanki bazı kısımlar biraz zorlama olmuş gibi.
Okurken hep "zaten ilk kitapta yeterince şey atlatmadılar mı? neden daha fazlası" diye sorguladım.  Evet biraz fazla uzamış bir kitap olmuş ama ben yinede sevmedim diyemem işte. Kıyaslama yaparsam tabii ki ilk kitap daha iyi derim ama bunun da hakkını yiyemem. Son zamanlarda kendini bozmadan kalan nadir devam kitaplarından biri.
Çiftimiz yine bir çok acıyla sınandı ne yazık ki. Aralarında ki bağın bu kadar kuvvetli anlatılmasına bayılıyorum. Bu seride gereksiz olaylar, saçma ayrılıklar, anlamsız entrikalar yok. Benim sevmeme sebep tamda bunlar. Gerçek gibi hissettiriyor. Herkesin başına gelebilecek olayları okuyoruz. Öyle çok güçlü dik duran karakterlerde değiller. Kimin başına gelse işte tam da bu tepkiyi verirdi dedirten cinsten. Beni de bunlar etkiliyor işte.
Konuya girmek istemiyorum ama bu seri bence kesinlikle okunmalı. Duygusal bir o kadar da eğlenceli sizi bulunduğunuz yerden alıp kendi içine hapseden türden bir hikaye. Henüz başlamadıysanız geç kaldınız demektir. Bence hemen okuyun.
Mutlu ve bol kitaplı günleriniz olsun.
İzmir de olanlar ben fuardayım yanıma gelin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder