Subscribe

Süper Dadı || Betül Güçlü | Yorum

8/05/2015, BY Unknown -

Herkese merhaba. Dün başlayıp bugün bitirdiğim kitabın yorumu geciktirmeden sizlerle. B ara fazla duygusal kitap okuduğumdanmıdır nedir bilinmez bu kitapla çok eğlendiğimi söylemek istiyorum.
Süper Dadı çıktığı ilk anda kitaplığıma giren bir kitap olmasına rağmen bir türlü fırsat bulup okuyamamıştım. Farklı bir kitap okumak iyi geldi.
Ben kitap için masal tadında diyorum. Sanki küçük oğluma okuyabileceğim bir kitap gibi hissettim. Belki de kitapta iki tane minikten bir adet bende de olmasından kaynaklı bilmiyorum ama çocukları okurken kendi oğlumun yaptıkları geldi hep gözümün önüne.
Efran, Beril'i ortak arkadaşlarının nişanında görmüş ve ilk görüşte aşık olmuştur. Her ne kadar hemen yanına gidip adım atmak istese de kadının sert duruşu karşısında çekinir ve yaklaşamaz. Daha sonra onu izlediğinde çocukları dışında hiç bir yerde rahat olmadığını anlayan Efran kendince harika bir plan kurar ver Beril'in çocuklarına dadılık yapmak için iş başvurusunda bulunur ve sürpriz işi de kapar.
Çocuklarımız tatlımı tatlı, şirin mi şirin olmalarına rağmen Efran ilk zamanlar oldukça zorlanır. Sare ona ilk görüşte aşık olmuş işini hiç zorlaştırmamış olsa da Baler'den az çekmedi değil yani. Çocuklarla ilgilenirken Efran o kadar bağlanıyor ki onlara o kısımları çok güzeldi. Ve tabi aynı evin içinde Beril ile olan ufak tefek eğlenceli anlar ve yakınlaşmalarda okunmaya değerdi.
Beni rahatsız eden çocukların yaşlarına rağmen bazı cümlelerin ve olayların birazcık abartılmış olması. O yaştaki çocukların yapamayacağını bildiğim şeyi okumak biraz tereddüt etmeme sebep oldu. Kendimde 3 yaşında bir erkek annesi olduğum için belki de bilmiyorum fazla içinde olunca dikkat ettim sanırım. Birde kitabın sonu.
Biraz hızlı bitti sanki. Yan karakterlere de bayıldığımdan onlarda sonlara doğru aktif bir halde okunduğundan belki biraz daha uzun olabilirdi diye düşünüyorum. Çünkü zaten kitap uzatılmaya müsaitti bana göre.
Kitabımızın sonu mutlu son ve tabii ki favorim :)
Yazarımızı ilk kitabı olmasına rağmen ben kalemini sevdim. Anlatımından hiç sıkılmadım ve eğlenceli bir kitapta dozunu çok güzel ayarlamış bence.
Başarılarının devamını diliyorum...


Puanım:


Âşıksanı;
Dağları delebilirsiniz, "Ferhat" derler
Çölleri aşabilirsiniz "Mecnun" derler
Canınıza kıyabilirsiniz "Romeo" derler
Ya iki küçük sevimli canavarın tüm sorumluluğunu alıp, kalplerini çalar ve oradan sevdiğiniz kadına ulaşmayı başarırsanız?
İşte o zaman "SÜPER DADI" derler.
Efran'ın verdiği zorlu, eğlenceli, acılı ve sevimli mücadeleyi okurken aşk uğruna girilebilecek en güzel sınavlardan birine şahit olacaksınız.
Beril, Baler, Sare ve Efran'ın "ailes"si sizi de aralarına alacak kadar sevgi dolu; gerçek bir aile olmak için kan bağından daha fazla ihtiyacımız olan tek şey de bu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder