Subscribe

YORUM: NIGHTSHADES SERİSİ (SİLÜET-DOLUNAY-AY IŞIĞI) | ANDREA CREMER | PEGASUS YAYINLARI

2/16/2017, BY Unknown -
Kaç gündür isyan etmeme sebep olan bir serinin yorumuyla geldim. Üç kitaplık bir ara seri bu aslında. Silüet, Dolunay ve Ay Işığı.
İlk kitap biraz durgun başlasa da sonradan gelişen olaylar ve yazarın kurgusu çok hoşuma gitti. Bir fantastik sever olarak tabii ki hemen ilgimi çekti. Kitapta bilindik kurt adamların aksine değişik bir sürü doğaüstü varlıkların olması baya enteresan ve heyecanlıydı. Üstelik Alfa sistemiyle ilgili de değişik fikirler üretmiş yazar ve bu da klasik kurt adam hikâyelerinden uzaklaşmasını sağlamış. Ama gelin görün ki yazarın en büyük hatası kitaba iki erkek karakter koyması. İkinci kitap çok daha güzel ve heyecanlıydı. Bol aksiyon sahneleri dışında benim en bi sevdiğim karakterin ortalarda daha çok olması tabii ki beni memnun etti. Keyif alarak okumanın verdiği hazla hemen son kitaba geçtim ve lanet olası geçmez olaydım. İşte tam da burada o iki erkek sorunsalı meydanda. Yazar da neyin kafası vardı anlamıyorum. İki erkek karakter koyup, ikisini de ön planda tutup sonradan birini yok etmenin amacı neydi? Üstelik o benim sevdiğim karakterken. 😤Ne ağladım anlatamam. Ne sövdüm onu hiç dile bile getirmiyorum. Gökçe baya dinledi onları. 😂
Devamını okumak istemedim. Böyle saçma bir şey görmedim yani. Birde kitabın sonu iğrençti. Saçma sapan bir final yaptı. O kadar şeye karşılık kitabın bitişi o kadar sinir bozucu ki anlatamam. Hala sinirimi atamadım. Çok pis yazasım var yazara ama kendimi zor tutuyorum. Bu sonu ve benim karakterimin başına geleni kabul etmiyorum ve etmeyeceğim. Neyse ki benim için daha güzel bir son yazan arkadaşım var. O yüzümü güldürdü ve benim kafamda ki son tamamen öyle.
Güzelim seriyi ve karakterimi mahvettiği için yazara çok teşekküt ediyorum. Bakın yine aklıma geldi ben yine sinirlendim. Ay vallahi benim atarım geçmeyecek bu kitaba. Ne zaman görsem hep aynı cinneti geçireceğim kesin. Off! 😤
Neyse o zaman.
Mutlu günler. 😊
İNSTAGRAM: OKUR YAZAR ANNECİK

1 yorum:

  1. Merhaba, kitabın sonu nasıl bitti? Shay'i mi, Ren'i mi seçti Calla?

    YanıtlaSil