Subscribe

YORUM: LOVE BY NUMBERS SERİSİ 1-2-3 | SARAH MACLEAN | NEMESİS KİTAP

6/10/2017, BY Unknown -
1.Bir Çapkını Baştan Çıkarmanın Dokuz Yolu
2.Bir Lordu Dize Getirmenin On Yolu
3.Bir Dükün Kalbini Titretecek On Bir Skandal
Aslında ilk kitabı okuduğum zaman hepsine ayrı ayrı yorum girmeyi planlamıştım ama ne yazık ki diğer iki kitap bende ilk kitap kadar etki bırakmadı. Öncelikle kapaklar çok kötü söylemeden geçemeyeceğim ama orijinal kapaklar da berbat zaten.
Kitaplara gelecek olursam. İlk kitabı nasıl sevdim nasıl sevdim anlatamam size. Karakterleri, kurgusunu her şeyini en ince ayrıntısına kadar deli gibi beğenerek ve eğlenerek okudum. Tarihi aşk romanı konusunda bu kadar özürlü olmasam bir sürü kitapla kıyaslardım ama ne yazık ki şansım yok. Ama bu zamana kadar okuduklarımın en iyisiydi diyebilirim.
Gelin görün ki diğer kitaplar için aynı şeyleri söylemem mümkün değil. Cidden sıkıldım. İkisinin de çoğu yerinde sıkıntıdan patladım hatta. Karakterler için diyecek tek lafım yok. Son derece muazzam ama yani konu ve kurgu olarak iki ve üçüncü kitap benim için çok sıkıcıydı. Biraz da klişe geldi ne yalan söyleyeyim. Ayrıca sürekli bir benzerlik hissettim kitaplar arasın da bundan da olabilir. Demem o ki, ilk kitap benden tam puan alırken iki ve üç benim için sınıfta kaldı. Aynı tadı hepsinin vermesini zaten beklemiyordum ama karakterleri o kadar sevdim ki onların hikâyesinde de beklentim yükseldi doğal olarak. Üstelik ilk kitabı da çok sevdiğimden onlardan da umutluydum.
Seriyi üç gün gibi bir sürede okudum ve akıcılığına diyecek lafım da yok. Yazarın okuduğum diğer kitaplarına göre zaten çok daha iyiler ama kendi arasında kıyaslayacak olursam ilk kitabın yanından bile geçemediler benim için.
Derin bir iç çekip keşke daha güzel olsaydınız be diyerek bitirdim seriyi. Ama ilk kitap her zaman favorilerim arasında kalacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder