Subscribe

Okuma Etkinliği - 6 || Senin Yerinde Olsaydım - Lisa Renee Jones | Yazar ve Kitapları

7/29/2015, BY Unknown -

   Lisa Renee Jones New York Times ve USA Today çok satan yazarıdır. Inside Out serisi bir çok dilde çevrilmiş ve çok satanlar listesinde uzun süre yerini korumuş. Aynı anda yazdığı bir çok seri listelerle bir arada uzun süre ilk sıralarda kalmış. 2007 yılında kariyerine başlayan yazarımızın yurt dışında 40 dan fazla kitabı farklı dillerde yayımlanmış. Bir çok kurumda övgüyle yer alan aynı zamanda yurt dışında bir sürü dergi tarafından ödül olan yazarımız, 1998 yılında LRJ Girişimci Magazine iş sahibi 7. büyüyen kadınlar listesine adını yazdırmıştır.
Yazarın bir çok serisi ve kitabı mevcut detaylı incelemeler için Lisa Renee Jones ve GR sitelerinden bilgi alabilirsiniz. Ben kısaca size yazarın seri sıralamalarını ve kitaplarını tanıtayım.



İlk olarak tabiki Senin Yerinde Olsaydım kitabının içinde olduğu Kayıp Günlükler Serisi 

#Inside Out

# The Secret Life of Amy Bensen

#Careless Whispers

#Tall, Dark and Deadly

#Also Available
1.Zodius Series

2.Werewolf Society

3.Wampire Wardens

4.Underground Guardians

5.Hotly Ever After

6.Cinderella Chronicler

Yazarın bir çok Harlequın kitabı bulunmakta ki ben Harlequın okumaya bayılırım, aynı zamanda bir çok yazarlara yazmış olduğu ortak kitaplarda mevcut. Gördüğünüz zaman size benim gibi yazar yazmaya doyamamış diyeceksiniz.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder