Subscribe

Paramparça - Kim Karr || Connections #2 || Yorum

7/01/2015, BY Unknown -
Selam :) 
Bir günde bitirilen kitaplar arasına yerleşen Paramparça kitabını yorumuyla karşınızdayım.
İlk kitap Yeni Bir Başlangıcı alalı uzun süre olmuş olmasına rağmen nedense hep bir ertelemiştim. Ha bugün ha yarın derken bir gece kitabı elime aldım ve ertesi gün bitmişti. Keşke daha önce okusaydım dediğim bir kitap olmuş aynı zamanda beni deli gibi merakta bırakarak bitmişti.
Ama geç okumanın bir avantajı da ikinci kitap için çok beklememem oldu. Ve gelelim Paramparça hakkında düşüncelerime.
Bir çok olay karşısında ayakta tutmaya çalıştıkları aşkları için çabalayan bir çiftin aşk hikayesi bence Paramparça.

Kitap kaldığı yerden bir kaç gün öncesinden devam ediyor. River ve Dahlia çiftine ilk kitapta ne kadar bayıldıysam düşüncelerim zerre kadar değişmedi. Bu sefer olaylar biraz daha karmaşık bir halde buluyoruz çiftimizi.
Öldü sandığı nişanlısının aslında ölmediğini öğrenen Dahl için her şey bir anda karmakarışık bir hal alır. River çoğu zaman sakin olmaya çalışsa da kim olsa böyle bir durum karşısında tepkilerine hakim olamaz diye düşünüyorum.
Dahlia'nın her verdiği kararı okurken yanlış bir şey yapacakta Ben'e geri dönecek diye aklım gitmedi değil. Ve Ben, bu adamdan nasıl nefret ettim anlatamam. Her şeye rağmen yinede onun hikayesini de merak etmiyor değilim.
River bence okuduğum bir sürü karakter içerinde en çok aşık ve aşkına bağlı olan karakterdi. Adam kazara bile olsa hiç yanlış yola sapmadı resmen.
Çiftimiz aşırı derece kavga etti. İlk kitapta ne kadar sakin ve mutlu sahne okuduysam bunda tam tersi resmen birbirlerini yediler.
Aynı zamanda River kardeşleri ve grubu kitaba bence çok başka bir hava katıyor. Onların olduğu sahneleri de çok beğendim.
Ben ve Bell arasında bir şeyler olduğunu ilk kitaptan beri anlamıştım ama bu kadarını hayatta tahmin etmezdim.
Sonuç itibariyle ben bu seriyi seviyorum. Paramparça da River biraz Xander dan bahsetti ki bu demek oluyor ki bir sonraki kitapta onu okuyacağız ve deli gibi merak ediyorum o adamı :)

Umarım çok beklemeyiz.

Connections (İlişkiler) Serisi
1.Connected (Yeni Bir Başlangıç) 
2.Torn (Paramparça)
2,5.Dazed
3.Mended
3,5.Blurred
4.Frayed
5.Flawed
6.Perfected


4 yorum:

  1. Şimdi bitirdim kitabı güzeldi fakat bir çok yerde yazar Ben'i ciddi batırmış . Bir kere Dahlia doğru düzgün konuşma fırsatı vermedi ona ayrıca o adam gelmek istediği zaman gelemeyeceğini ilk kitapta okumuştuk . Sanki kendi isteği ile kalmış gibi bir portre çizildi. Bütün kabahatli Ben oldu ve Dahlia Grace'in ölümünden sonra onu affedip yoluna gitmesini isteyebilirdi. Ben'in kabahatleri vardı ama haksızlıklarla da karşılaştı döndüğünde .River Dahlia aşkını muhteşem işlemiş yazar fakat dediğim gibi Ben kısmı sakil kaldı gözümde :/

    YanıtlaSil
  2. Bu konuda sana katılıyorum Ben'den her ne kadar hç hoşlanmasamda yazar sanki kızın River dan başka kmseyle olmayacğnı göstrmek için Beni yerin dibine sokmş. Evet Ben haksız karakter olrkda sevmedm ama en aZndan bir kere dinlenenilirsi yada samimi olmasada eski bir arkdş olarak kalablrdi diye düşnyrum. Aynı zmaanda Ben ve Bell'i de çk merl edyrm ☺️

    YanıtlaSil
  3. Bizde novellalar çıkmaz herhalde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede çıkmaz canım yaa novelları hor mu görüyolar anlamadım ki :D :D

      Sil