Subscribe

YORUM: LEO | MIA SHERIDAN

12/25/2015, BY Unknown -
Kitap Tanıtımı
Evie ve Leo daha çocuk yaşta, koruyucu ailelerinin yanındayken tanışmış ve bir arkadaşlık bağı kurmuşlardı. Büyüdükçe, arkadaşlıkları aşka dönüşmüş ve onsekiz yaşına geldiklerinde, artık koruyucu aile sisteminin bir parçası olmadıkları zaman birlikte bir hayat kurmaya söz vermişlerdi. 
Leo, beklenmedik bir şekilde ergenlik çağında evlat edinildiğinde, başka bir şehre taşınmıştır, fakat giderken Evie’ye yeni evine taşınır taşınmaz iletişime geçeceğine ve onun için kısa süre içinde geri döneceğine söz verir. 
Şimdi sekiz yıl sonra, tüm zorluklara rağmen, Evie kendine bir hayat kurmuştu. Bir işi vardı. Arkadaşları vardı. Hayatından memnundu. Ve sonra, bir anda bir adam ortaya çıkar ve kayıp aşkı Leo’nun kendisini gönderdiğini söyler. Aralarındaki çekim inkar edilemez. Fakat Evie, bu yakışıklı yabancıya güvenebilir mi? Ya da bu yabancı, Leo ile bağlantısını, yıllar önce onun kaybolmasının gerçek nedenini gizleyebilmek için mi sır gibi saklıyor?
Merhaba, harika bir kitabın yorumuyla karşınızdayım.
Mia Sheridan'ı Başka Dilde Aşk kitabıyla ve Yabancı Yayınları farkıyla tanımıştık. Başka Dilde Aşk yorumum için lütfen tık tık
Gelelim kitabımıza. Leo ve Evie ile birlikte aşkı önce çocuk saflığında sonra onların acısında ve mutluluğunda bulacağımız bir bir kitap. Hayatta herkes ikinci şansı olsun ister bazı konularda işte tamda bu kitap ikinci şansların güzelliğini anlatan bir kitap olmuş. Küçük yaşta başlarına gelen onca olaydan sonra birbirlerini bulan Leo ve Evie o yaşların verdiği mutlulukla birbirlerine sahip çıkarlarken bir yanda da yine yaşlarının kaldıramayacağı bir ayrılık yaşarlar.
“O, bana uyanık olmayı sevdiren çocuktu, çünkü nihayet gerçekler rüyalarımdan daha güzeldi.”
 İkisi de aynı koruyucu ailenin çatısı altındayken gayet mutlu olsalar da bir gün gelir ve o yaşta bir çocuğun evlatlık alınması zor gibi görünse de Leo evla edinilir. Leo'nun gitmek zorunda kalmasıyla hayal kırıklığın ağrayan Evie bir yandan ailesi olacağı için onun için sevinse de diğer yandan onsuz ne yapacağını bilemez. Ama Leo gitmeden önceki gece Evie'ye ilk öpücüğünü verir ve o gece bir sözde verirler.
"Seni öpeceğim Evie ve bunu yaptığımda benim olduğun anlamına gelecek. Birbirimizden ne kadar uzakta olduğumuz umurumda değil. Sen. Benimsin. Seni bekleyeceğim. Seninde beni beklemeni istiyorum. Başka kimsenin sana dokunmasına izin vermeyeceğine dair bana söz ver. Kendini bana, sadece bana saklayacağına dair bana söz ver."
 Leo 18 yaşını doldurduğunda Evie için geri gelecektir ve Evie'de onu beklemeyecekti.
Kitabı buraya kadar geçmişe dönük okuyoruz ama sonra 8 yıl sonraya yani şimdiki zamana geldiğimizde Evie'nin ağzından devam ediyor ama ortalıkta Leo'dan eser yok ne yazık ki.
Evie kendi ayakalrı üzerinde durmayı başarmış güzel bir genç kadındır. Düzenli hayatında son zamanlarda fark ettiği bir şey olmaya başlayınca Evie ne yapacağını bilemez. Gizemli bir adam tarafından takip edildiğini fark etmesi de uzun sürmez tabii. Üstelik bu adam oldukça yakışıklı biriyse.
Adamı gafil avlayan Evie olur ve Jack ile tanışırlar. Şimdi Jack'te kim diye sormayın hayatta söylemem. Leo Evie'ye göz kulak olması için bu adamı gönderir sebeplerini tabii ki siz okuyacaksınız.
"Öpücükleri bu dünyaya olan dayanağım, varlığımın ana sebebi haline gelmişti."
Genel olarak düşünceme gelirsek eğer, daha başından kitapla ilgili gelişmeleri neler olacağını tahmin edebiliyorsunuz. Yani kitabın ismi Leo olunca bunu anlamamak pek mümkün değil. Ama bu kitabı kesinlikle daha az çekici kılmıyor. Bazı olaylar biraz hızlı ilerlemiş gibi geldi bana diğer yönden baktığımda da bu normal diye düşündüm. Spoi vermemek için kendimi parçalıyorum şuanda o yüzden fazla anlatamıyordum da. Leo'nun başına gelenler benib iraz şaşırttı . Bu kadarını beklemiyordum diyebilirim.
"Sana sonsuza kadarın sadece bir kelime, sonsuz bir zaman dilimi ölçümü olmadığını, kalbine sonsuza kadar değer vereceğim bir yer olduğunu kanıtlayacağım."
Kısaca kitap güzeldi. Evet tahmin edilebilir bir kitaptı ama sanırım bu yazarın ilk kitabıymış. O yüzden bence bunlar göz önünde tutulduğunda son derece güzel bir kitap çıkıyor meydana.
Ama yine şunu söylemeden geçemeyeceğim evet severek okudum çok da hoşuma gitti kitap ama benim için bir Archer olamadı. Ah Başka Dilde Aşk kesinlikle unutulmaz bir kitaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder