Subscribe

KGBT: 30.TUR || YORUM: TAM İSABET | ALİCE CLAYTON

6/20/2016, BY Unknown -

Uzun süre hafızamızdan çıkmayan Bay Duvardelen'i hatırlıyorsunuz değil mi? Nasıl unutabilirdik ki kendisini.
Duvarların Dili Olsa'yı okurken o kadar çok gülüp eğlenmiştim ki anlatamam. Tam bir romantizmle harmanlanmış komediydi.
Tam İsabet ile çiftimizin dolu dizgin aşkı kaldığı yerden devam ediyor.
Aynı eğlence, aynı tutku ve aynı komedi.
Tam anlamıyla çiftimizin mutlu anlarını okuyoruz.
Zorluklarda oluyor tabii ki ama Simon ve Caroline ilişkisinin ne kadar kuvvetli olduğunu ön planda tutmuş yazar bunları yazarlen ve doğru mesajlar vermiş.
Çiftin yakın arkaşları bu kitapta bolca vardı. Onların sahnelerinde de çok eğlendim.
Her çifti bol bol görüyoruz. Bazı sahneler Simon ve Caroline'nın önüne bile geçti diyebilirim. Yazarın diğer çiftlerden bahsetmesi güzel olmuş bence öbür türlü biraz sıkılabilirdik gibi hissettim zaten. Karakterlerin sürekli mesajlaşma sahneleri vardı ki çok ama çok tatlıydı. Erkeklerin mesajlaşmaları favorim tabii 😂
Mr. Duvardelen Simon ve Mrs. Pembe Gecelikli Kız Caroline aşkını kaldığı yerden okumak çok güzeldi. Tabii Clive'ı unutmamak lazım. Kedi değil o başka bir şey, sonunda öyle bir şey yaptı ki 😂
Ben severek okudum, yine çok eğlendim. Simon çok kendine has bir karakter bence, onun geçmişiyle ilgili de bir sürü şey öğreniyoruz bu kitapta. Buruk sahnelerde vardı. Ama o sahneleri çok sevdim. Geçmişte neler yaşadığını öğrenmemiz bence güzel oldu.
Tereddütte kalanlar bence almak için beklemeyin 💜

Caroline'ın, çapkın komşusu Duvardelen Simon'ın kalbini çalmasıyla renklenen hayatı, artık tam anlamıyla bir lunapark! Duvarların Dili Olsa ile ilk kez tanıştığımız Caroline ile Simon ve onların muhteşem arkadaş çevresi, hikâyenin devamı Tam İsabet'te yeni insanlarla daha da kalabalıklaşıp şenlikli bir hal alıyor.
Eee boşuna "Nerede bolluk orada eğlence (!)" dememişler!.. Tam İsabet'te de aşk tanrısı okunu öyle bir nişan alıyor ki romantizmi ve eğlenceyi tam on ikiden vuruyor. Size de sadece, aşk ile meşkin mükemmel bir uyumla bir araya geldiği bu kitabı okumak kalıyor! Aşk kapıyı bir kere değil, defalarca çalar! Duvarları da...
(Tanıtım Bülteninden)

Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2016
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder