Subscribe

KGBT 17.Tur || Sonuna Kadar - Jeniifer Probst | Yazarın Çıkan Kitapları

9/15/2015, BY Unknown -
Turumuzun ikinci gününde sevilen yazarın ülkemizde çıkan kitaplarından bahsedeceğim size biraz. İlk olarak herkesin severek okuduğu bir serimiz var. Marriage to Billionaire serisi. Seri 4 kitap ve bir adet novellladan oluşuyor ama bizde novella kısmı yayımlanmadı.
İlk kitap İlk Öpücüğün Büyüsü...
Çocukluk arkadaşı olan Nick ve Alexa'nın çalkantılı hatta anlaşmalı demek daha doğru olur aşk hikayesini okuyoruz. Seri benim en sevdiğim şekilde ilerliyor. Çünkü ikinci kitap Nick'in kardeşi Maggie ve Nick'in iş ortağı Michael'ın hikayesi olan Aşka İkinci Şans'la devam ediyor. Seri burada biraz daha harektlenmeye başlıyor çünkü artık Conte ailesinin fertleriyle devam ediyoruz. Serinin üçüncü kitabı Michael'in küçük kız kardeşi Carina ve küçüklüğündne beri Conte ailesinin içinde yetişmiş olan Micheal'in en yakın arkadaşı olan Max'in hikayesi. En çok bu çifti sevdiğimi ititraf ediyorum ve hemen diğer bir kardeş olan Julietta Conte'nin hikayesine geçiyorum. Tam bir iş kolik olan Julietta ve Sawyer'in birbirinden tamamen farklı karakterlerinin olması onların tutkulu aşıklar olmasına engel olmuyor.
Bu seriye bayılacaksanız pek okumayan kalmadığından neredeyse emin olsam da okumayanlar için kesinlikle kaçırmayın diyorum.

Aranan Aşk Bulundu kitap bu başka karakterlerin hikayesi ama yinede yazar bir şekilde yukarıda ki seri karakteriyle bir bağlantı kurmuş ve onları da orada görüyoruz. Çok ama çok eğlenceli bir hikayeydi. Kate ve çöpçatanlık şirketi ve başka bir amaç uğruna Kate'in ofisine gitse de Slade'i şaşkına çeviren Kate'e kapılan bir adam okuyoruz. Yazarımız kalemini her zaman ki burada da konuşturmuş. Bu kitap biraz daha farklı bir boyutta konu olarak ama eğlece bakımından çok iyiydi.
Çiftin tatlı sert çekişmeleri, bibirlerine karşı koymaya çalıştıkları anlar çok güzeldi. Bu kitabı sıkıldıkça bir kaç kere okumuştum hatırlıyorum. Nemesis kitapları hakkında düşüncelerimi artık duymayan kalmadı. Okurken eğlendiren ve rahatlatan cinsten bir yapıya sahipler ve ben her çıkardıkları kitabı gözü kapalı alıyorum ki bu kitap Jennifer Probst ise hiç çekinmiyorum.

Ve Sonuna Kadar zaten yorumunu yeni yaptığım bir kitap, hakkında çok fazla şey söyledim. Merak ediyorsanız buyurun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder