Subscribe

Okuma Etkinliği - 8 || Ruhunu Aşka Teslim Et - Anne Mallory | Yorum

9/18/2015, BY Unknown -
Orijinal Adı: In Totally Surrender
Yazar: Anne Mallory
Çeviri: Deniz Rukiyye Sakallı
Yayınevi: Nemesis Kitap
GR: 3.99
Fiyatı: t 18,00
Sayfa Sayısı: 328
Andreas Merrick için intikam vakti yakındır. Onun için bu yoldaki en önemli basamak, bir süredir mektuplaştığı James Pace’tir. Ancak Merrick onunla yüz yüze görüşmeyi bir türlü başaramamıştır. İntikam zamanı yaklaştıkça damarlarındaki kan adeta yanmaya başlamıştır. Merrick için, James Pace ile yüz yüze görüşmenin yollarını aramaktan başka seçenek kalmamıştır. Bu nedenle, mektuplarından merak ettiği bu adamı izlemeye alır. Ancak gittiği yerlerde her zaman karşılaştığı tek bir kişi vardır. James’in kızı Phoebe Pace…Saflığın ve zekânın mükemmel birleşimi Phoebe Pace, Merrick’in ofisine gittiğinde hayatında hiç olmadığı kadar kararlıdır. Babasının borçlarını ödemek için oldukça esaslı planları vardır. Merrick’in tüm çabalarına ve karanlık bakışlarına rağmen bunları ona kabul ettirmeye kararlıdır. Hedefine uzanan planları yapabilecek kadar zeki, ancak içine girdiği tehlikenin farkında olamayacak kadar da saf olan Phoebe’nin güvenliğini sağlama işi ise hiç istemediği halde Merrick’e düşmüştür.Bir adım ileride yaşamayı öğrenen Merrick’in tahmin etmediği tehlike ise daha büyüktür; olmadığına inandığı ruhunu, aşka teslim etmek zorunda kalması yakındır…
 Merhaba yine bir okuma etkinliği kitabının yorumuyla karşınızdayım. Anne Mallory ile tanışmam Bir Gece Yetmez kitabıyla olmuştu. Kitabın seri olduğunu bu kitaba etkinlik aldığımızda fark etmem çok utanç verici ama bağımsız kitaplardan olduğundan hiç fark etmemiştim. İkinci kitap olan Bir Gece Yetmez de Roman ve Charlotte ikilisini okumuştum ve bu kitapta ki erkek karakterimizde Roman'ın abisi.
Seriyi sırayla okumak zorunda değilsiniz. Sizi ikileme düşürecek ya da eksiklik hissettirecek olaylar olmuyor. İsim olarak karakterleri görsek de her kitapta kim olduklarını biliyoruz o yüzden rahatlıkla bağımsız okunabilir.
İlk defa bu kadar kendinden emin, kadına hemen kapılmayan bir erkek karakter okudum. Üstelik tam aksi gibi Phoebe da zeki, güçlü, dediğim dedik ve inatçı bir karakter. Başka kitaplarda olsa çoktan adamı etkisi altına almıştı ama Andreas kendine hakim olma konusunda benden tam puan aldı diyebilirim. Sonuna kadar direndi.
"... senden hoşlanıyorum ve sana yardım edeceğim." "Peki ben senden hoşlanmıyorum buna ne dersin?"
Andreas acayip sert ve tehlikeli ve karanlık bir adam ama gelin görün kızın ondan zerre kadar korktuğunu görmedim. Andreas'ı da rahatsız eden en büyük konu bu. Ne yaparsa yapsın hiç bir zaman geri adım atmayı bilmeyen Phoebe sinirlerini son derece bozmakta usta.
"Siz erkekler arasında bir tanrısınız." "Ben daha karanlık bir şeyim."
Andreas'ın almak istediği bir intikam, uygulamaktan vazgeçemeyeceği bir planı var. Ama kızın inatçılığı, sürekli onun yakınında olması eninde sonunda adamı pes ettirmeye zorluyor. Kitapta ki olayları anlatsam bomba spoi olur ama Andreas'ın Phoebe'nin abisi hakkında ettiği itiraf ve Andreas'ın babasının kim olduğunu öğrendiğimde gerçekten şok oldum. Bu iki kısım hiç tahmin ettiğim gibi çıkmadı. Yazar bizi güzel ters köşeye getirdi diye düşünüyorum.
Adamın yaşadıklarına çok üzüldüm nasıl bir ailesi varmış hala sinir krizine giriyorum. Andreas'ın tek ailesi onu büyüten dadısı ve kardeşi Roman ki oda öz kardeşi değil hayatına kurtaran adammış. O günden beri kardeş gibiler ve bu kısım çok hoşuma gitti.
Phoebe kendinden emin duruşuyla beni mest etti. Andreas'a olan hislerinden o kadar emindi ki, adamın bütün ters hareketlerine rağmen bir kere bile geri adım atmadı, korkmadı bile. Ve inanılmaz mantıklı bir karakterdi.
"Beni öptüğünden yeniden doğuyorum. Bunun sonsuza derk sürmesini istiyorum."
Kitabın başlarında biraz sıkılabilirsiniz ama sabrederseniz ilerleyen bölümler gerçekten güzeldi. Ben pek Historical okumayan biri olarak bundan sonra daha fazla ağırlık vermeyi düşünüyorum. Yazarın okumadığım bir kitabı kaldı onuda en kısa zamanda alıp okumaya kararlıyım. Yazarın kalemi gerçekten güzel ve akıcı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder