Subscribe

ALIŞVERİŞ: EN YENİLER | 2

11/15/2016, BY Unknown -

Kitaplığımın en yeni üyeleriyle mutlu günler diliyorum. Uzun zamandır buralar da aktif değildim yoğunluktan dolayı ama bir kaç gönderi girince nasıl özlediğimi de fark ettim. Yeniden hatırlatma yapıyorum. 19-20 Kasım'da fuardayım. Geliyorsanız beni görmeden sakın gitmeyin.
Gelelim kitaplığımın en yeni üyelerine,
- Hava Uyanıyor | Tasarımı harika bir kitap olmuş. Merakla bekliyordum.
- Bedel | Klüp serisinin 3.kitabı. Saplantı ve Beklenti'yi çok severek okumuştum. Bedel'e de başladım hatta yarıladım bile. 
- Bir Kadının Yaşamından 24 Saat | Kitaplığıma Zweig kitabı eklendikçe mutlu oluyorum. Koridor Yayınlarının bez baskıları cidden çok güzel.
- Sürgün Çocuklar | Konusu oldukça ilgi çekici ve hakkında güzel yorumlar okuduğum bir kitaptı.Onu da çok merak ediyorum.
- Sahte Kraliçe | Ya beğenilmiş ya da beğenilmemiş. Arası yorum pek yok. O yüzden bende biraz tereddütte kalmadım değil. Ama kısa zamanda okuyup yorumlamak istiyorum.
- Sır | Beni şaşırtmasını umduğum bir kitap. Tamamen beklentisiz okuyacağım sanırım.
Son yenilerim de işte bunlar. Bana ulaşmak isterseniz yazabilirsiniz.
Kocaman öpücükler.

Facebook: Tuğba Atıcı Coşar
İnstagram: @okuryazarannecik - @tugbaaticicosar
Twitter & SnapChat: @tubacsr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder