Subscribe

YORUM: YASAK SEVGİLİ | LAURA KAYE

11/10/2016, BY Unknown -

Selamlar, nasılsınız?
Ben bu ara baya hızlı kitap okuyorum. Fuar öncesi böyle oluyorum galiba. 😂
Dün akşam Işıltı bittiğinde kısacık sevimli bir kitap okumak istedim. Beni Aşka İnandır'a başlayacakken kitabın serinin 2.si olduğunu fark ettim ve ilk kitapta bende varmış. 😂
Dünyadan haberim yok resmen. 
Bende önce ilk kitabı elime aldım başladım ve bugünde bitti. Tamda istediğim gibi eğlenceli, sımsıcak bir aşk hikayesiydi.
Böyle kitapları çok seviyorum vallahi ben, klişe konuya sahip ama yüz gülümseten kısacık zamanda biten kitaplar bana iyi geliyor.
İkinci kitaptan önce araya başka bir kitap aldım ona başlıyorum. 
Sizde bazen kafa dağıtmalık tatlı kitaplar arıyorsanız Yasak Sevgili tamda böyle bir kitap.
Mutlu günler 🎈 

İnstagram: @okuryazarannecik - @tugbaaticicosar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder