Subscribe

YORUM: IŞILTI | PAULA WESTON

11/08/2016, BY Unknown -


Dün başladığım Işıltı bitti. Hemde nasıl bitti. Oha diye bağırasım var çok fena.
Refaim Serisinin ilk kitabı Gölgeler'i çok severek okumuş, ikinci kitap Sis biraz durgun gelmişti. Işıltı'yı aldığımda tam okuyacakken sevgili arkadaşım Nevin bana "sakın okuma Tuğba, delirirsin, bak hele sen kafayı yersin" demişti ve bende onu dinleyip ertelemiştim. Ne zaman serinin son kitabının geldiğini gördüm ve hemen başladım. Tabi ki bitti ve tabi ki bende bittim. Tüm seri boyunca merak ettiğim tek konunun kitabın sonunda gerçekleşmiş olması, kafayı yeme sebebi. Ha birde orada bitti. Son cümle yahu, son cümlede yazar bombayı patlattı, olay oldu ve kitap bitti. 
Ve son kitabın çıkmasına bu kadar az kalmasına rağmen meraktan geberiyorum. 
Çok kötüyüm, içim içimi kemiriyor vallahi, son kitabı okuyana kadar bana huzur yok. Uykularım kaçacak aa dostlar. 

İnstagram: @okuryazarannecik - @tugbaaticicosar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder