Subscribe

YORUM: AŞKIN KOKUSUNU ALDIM | MERAL KIR

11/12/2016, BY Unknown -




"Ve öğrendim ki, sevmek için neden aramaya gerek yoktu, kalp istedikten sonra tek bir bakış, tek bir gülüş ve manasız bir kokuya yüklediğin anlamlar bahanen oluyordu. Ve aşk, sen ondan kaçsan da o senden vazgeçmedikçe uzaklaşamıyor, dönüp yine onun kollarına sığınıyordun. Ve ben, nihayet içinde olmak istediğim kalbi de, ait olduğun yeri de bulmuştum."
Güzel bir sonla biten harika bir kitap bitirdim. Her bir hikayesinde gittikçe çok daha iyi olan kitaplarıyla Sancaktarlar serisine bayılıyorum.
Ama Aşkın Kokusunu Aldım kesinlikle çok ama çok iyiydi. Tabii eminim bu son kitapla bir değişecek.
Meral ablanın kalemini çok seviyorum. Aşkı yazıyor kadın hakkını yiyemem ama artık tek başına aşk okumuyoruz onun kitaplarında. İçine sakladığı o gizem ve ince detaylar bir olayı çözme çabaları kitaba çok başka bir heyecan veriyor. Bence çok da güzel oluyor ve bir solukta okunuyor.
Aşkı da gizemi de son dakikaya kadar hissettiren, çoğu zaman güldüren ama her satırda sizi bir şeyleri merak etmeye zorlayan bir kitap okudum. Mehmet Sancaktar gelene kadar serinin en iyi kitabıydı benim için. Çok severek okudum, sizde okuyun. 😊
13 ve 19 Kasım yazarımızın imzası var unutmayın.
Mutlu hafta sonları. 🎈
Bende 19-20 Kasım da Fuardayım görüşürüz. 😍

İnstagram: @okuryazarannecik - @tugbaaticicosar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder