Subscribe

KGBT 1.TUR || Sümeyye Akarçay - Rehine | Yazarın Diğer Kitapları + Çekiliş

3/26/2015, BY Unknown -

Herkese Merhaba!Bugün turumuzun üçüncü günü ve ben sizlere yazarın çıkmış ve çıkacak olan kitaplarından biraz bahsedeceğim. Ama öncesinde Ön Okuma Çekiliş ve harika alıntılar için sizi Okuma Köşem'e ve ilk yorumu merak ediyorsanız Gamzenin Kitap Dünyası'na bir uğrayın :)

Şimdi gelelim kitaplarımıza.Biliyorsunuz ki yazarımızın ilk kitabı Rehine, ama çoğunuz benimde yaptığım gibi büyük ihtimal önce Aşka Rehini okumuştur.Rehine yeni basımla tekrar gelene kadar ben Aşka Rehini zaten okumuştum.Bugünde tur kitabımız Rehine yerine çıkmış olan ikinci kitabımız Aşka Rehin ve çıkacak olan Hayata Rehinden bahsedelim biraz.

"Aşk perdenin arkasına saklanmış güçlü bir ışıktır.Perdeyi çekince gözlerin kamaşır."

Bir yanda platonik aşığımız Burak, diğer yanda dik başlı ve aşkı arayan kızımız Betül.
Burak onu gördüğü ilk günden beri aşık ama tabi ki bütün aşkını içinde saklıyor.Çünkü o Betül'ün abisinin en sadık adamı ve 4 yıldır kendini yeyip bitiren bu aşkı kimselere söyleyememesinin en büyük sebebi Baran.

Hiç beklemediği bir anda Betül ve Esma'nın kardeşi Tolga arasında bir yakınlaşma başlar.Taki düğün günü Betül'ün yüzüne tüm gerçekler aniden çarpıp düğününü terk edip Burak'la kaçana kadar.

Betül ve Burak'ı okumak son derece eğlenceli aynı zamanda da duygusal. Bu kitapta sizi bol bol güldürecek kişi Betül iken arada hüzünlenip onun için canınızın yandığını hissettiren tarafta Burak olacak.

Ben Betül'ün çok güçlü bir karakter olduğunu düşünüyorum.Sonuna kadar aşkının peşinden ayrılmayan kadın karakterler benim hep dikkatimi çeken taraf olmuştur.Aynı zamanda yaptığı hataların farkına varan ve sorunun üzerine gitmeyi seven Betül benim çok ama çok hoşuma gitti.
Betül'ün Burak'ı her konuda zorladığı sahnelere bayıldım.İkisinin aşkını da çok seveceksiniz.Özellikle Burak'ın platonik aşkı sizi çok etkileyecek. 

Ve heyecanla beklenen son kitabımız Hayata Rehin.Ömer ve Hayat'ın hikayesini merak edenler hazır olsun çünkü yazarımızın tanımıyla "Karanlık bir adamın gecesine ay gibi doğan bir aşkı anlatacak" bu kitap.Ömer'i benim hafızama kazıyan en büyük sahne Betül'ün doğum sahnesi olmuştu. :)
Aşka Rehinin son sayfası da tabi ki Ömer ve Hayat'la bitmişti.

"Güzel bir gece değil mi Erez?İyi eğlen çünkü seninle daha işim bitmedi.Bu sefer çok büyük hata yaptın!Yanan eve hayat kurtarmak için girersen elin yüzün is olur.Bura ve Baran'ın hayatına karşılık sen mi?Yoksa..."Ömer küçük kağıtta yazan notun son cümlesini başının kaldırıp genç karısına korku dolu gözlerle baktı."Hayat mı?"

Merakla beklenen hikayemize umarım kısa zamanda Optimum Kitap'la kavuşuruz.

Turumuzun son gününde bendeniz son yorumumla burada olacağım ama Gamzenin Kitap Dünyasında yazarımızla röportaj var unutmayın sakın! :)

Ve tabi ki hala çekilişe katılmamış olanınız varsa buradan katılabilirsiniz.






a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder