Subscribe

Sonsuza Kadar || Eversea #2 | Yorum

3/27/2015, BY Unknown -

"Bırak hayatının bir parçası olayım ve sen de benimkinin bir parçası olacak kadar cesur ol."

Hollywood yıldızı Jack Eversea, Carolina sahilindekiküçük kasabaya adım attığında Keri Ann Butler'ın masum kalbine bir anda girmiş ve yedi ay sonra kasabadan ayrıldığında geride kanayan bir yara bırakmıştı.

Jack en yakınındakiler tarafından ihanete uğramış, aldatılmış hatta tehdit edilmişti ve neredeyse kariyerinden olacaktı.Aynı zamanda belki de hayatındaki tek "gerçek" şeyinde parmakları arasından kayıp gitmesine izin verdiğini farkındaydı.Ama elleri bağlıydı, bunun olmasını engelleyememişti...En azından şimdiye kadar.

Şimdi Jack geri döndü ve gerçek aşkının kalbini kazanmaya kararlı.Peki ama Keri Ann'i hem Jack'e hemde istediği her şeye sonsuza kadar sahip olabileceğine inandırabilecek miydi?


Yazar : Natasha Boyd
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı : 377
Fiyatı : t 22,00
Çeviri : Filiz Tülek
Goodreasd Puanı : 4.18



Yeni bir kitap ve yeni bir yorumla birlikte ben geldim...Kitabımı bugün bitirdim ve hemen yorumuma girişeyim dedim.Çünkü aklımdan uçup gitmeyen kitaplara o kadar bayılıyorum ki hemen hakkında bir şeyler yazasım geliyor :)

Eversea macerası Aşka Var Mısın? dan sonra Sonsuza Kadar la devam ediyor.
Bu tarz kitaplar benim hep favorim olacak çünkü sakin ve dinlendirici kitaplara hep bayılmışımdır.Kitabın içinde beklentinizi karşılamasını istediğiniz her şey var ama o kadar duru bir kitap ki size her şekilde hitap ediyor bence.

Ben bu kitabı okurken kendimi hipnotize olmuş gibi hissediyorum :)

Gelelim kitabımızın konusuna..Jack efsanevi bir şekilde hayal kırıklıklarıyla veda etmişti bize ilk kitapta vee bu kitapta gittiği gibi geri geldi ama tam 7 ay sonra.
Jack'ın babasıyla yaşadıklarına ilk kitapta aşina olmuştuk ama bu kitabın sonunda konuya öyle bir yerden değindi ki yazar ben mest oldum.
Aşık bir adam okumak her zaman harika gelse de bunun üstüne birde pişmanlık eklenince tadından yenesi bir kitap olmuş.Aynı zamanda Jack acı çektikçe acı çekmedim de değil, ona kim kıyabilir ki zaten...

Ve Keri Ann, bu kıza nasıl üzülmeyelim ki, adamın yasını tutmasına rağmen bir şeyler başarıp güçlü kalması çok güzeldi. Onun için hem üzüldüm hemde aferin kızım sana diye sırtını sıvazladım resmen.
Jack ve Keri Ann'in ilk karşılaşması otobanın ortasında ve yağmur altında oldu ve süperdi ama en güzel yeri atar yapan kızımızın onu orada bırakıp gitmesi oldu ki o kadar zaman sonra bu kadarını da yapsın ama değil mi?

Jack Keri Ann'i ikna etmek için türlü yolları denese de başarısız oldu ta ki onsuz geçirdiği zamanları anlatan günlüğünden bir kaç sayfayı ona gönderene kadar.
O sayfaları okurken benim resmen içim eridi. Keri Ann'i dürtükleyip kalk git diyesim geldi ki sormayın.

Kitapta bir sahne vardı ki resmen bayıldım ve gülmekten öldüm.Bayan Weatonun Jack içeri girince "Görende sanki Cristian Grey geldi" demesi. Kızların ona şaşkınlıkla bakması.Jazz'in ona Gideon Crossu savunması ve tabi ki de Keri Ann'nin de Jack'in tarafında olan sahneyi okumak çok ama çok güzeldi :)

Tıpkı o yaşadıkları deniz kıyısı gibi git gellerle birlikte dolu dizgin yaşanan aşkı okumak benim çok hoşuma gitti. Sakin duru ama heyecanlı hikayelere bayılıyorum. Sonsuza Kadar'da onlardan bir tanesi ve okurken huzur bulmamak imkansız gibi.

Yabancı yayınları yine harikalar yaratarak muhteşem bir kitap ve tabi ki harika ayraçlarla bizi buluşturdular. Ard arda okuduğum 3. Yabancı yayınları kitabım ve çok ama çok memnunum..

Jack ve Keri Ann'in hikayesi kaldığı yerden devam ediyor ve sizi de yanında sürükleyerek okumanıza sebep oluyor...


Seri:
Eversea |1
Forever Jack |2
Mistletoe & Hollywood |Novella


|"Muhtemelen çok geç kaldığımı biliyorum, muhtemelen onunla daha iyi hissediyorsun ve senin için savaşmamı istemiyorsun, bunları da biliyorum.Buna hakkımda yok zaten.Ama istiyorum.İstiyorum.Senin için savaştım ben.Seni korumak için bildiğim en iyi yolu deneyip sana geri dönmem tam yedi ayımı aldı."|

|"Ben burada sıradan bir adamım.Konu sen olunca güvensiz, hayatını kocaman bir illüzyon üzerine kurmuş kasvetli, ahmak herifin tekiyim. Ama bu benim hayatım.Eğer farklı bir yaşam seçseydim seni bulamazdım ama aynı yaşamla senin olamıyorum öyle mi?"|

PUANIM:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder