Subscribe

Rule : Jay Crowner (Dövmeli Adamlar Serisi #1) | Yorum

3/17/2015, BY Unknown -

İki zıt karakterin aşkı var bu kitapta!
Rule Archer gibi bir baş belası için Shaw Landon, kibirli ve kusursuz bir prensesti. Üstelik o, ölmüş ikizinin yakın arkadaşıydı. Shaw, başkalarının kurallarıyla  yaşıyordu Rule ise kendi kurallarını koyardı. Onun gibi bir iyi aile kızına vakti yoktu, bu kız onun gerçekte kim olduğunu görebilen tek kişi olsa bile...

Shaw Landon Rule'u ilk gördüğü günden beri seviyordu. Oysa Rule, Shaw gibi başarılı bir tıp öğrencisinin istememesi gereken her şeye sahipti.Ama Shaw, Rule'in ürkütücü piercinglerinden, dövmelerinden yada vahşi tavırlarından korkmazdı, ona uygun olmadığını bilse bile...


Tesadüf eseri unutulmaz bir gece geçirirler.Artık bir doruya cevap bulmaya çalışacaklardır.Bu iki zıt karakter büyük bir aşkmı yaratacaklar yoksa birbirlerinin hayatını zindanamı çevirecekler?




Orjinal Adı : Rule
Yazar : Jay Crowner
Yayınevi : Aspendos
Sayfa Sayısı : 358
Fiyatı : t 20,00
Seri : Dövmeli Adamlar Serisi (Marked Man)  #1
Goodreads Puanı : 4.19



Günaydın!Yeni bir yorumla beraber ben geldim...

Ama yorumuma geçmeden önce blogumdaki devam eden çekilişime katılmayı unutmayın. Tık Tık 




Öncelikle Rule için söyleyeceğim şey kapak iğrenç.Sırf kapak resmi yüzünden sürekli erteleyip durduğum gerçeği var çünkü içindeki karakterler kapak arasında hiç bir benzerlik yok.Kapak resmi yüzünden kesin buda ergen bir aşk kitabı diye düşünsem de Allah'tan ki öyle çıkmadı.

Kitap sanıldığı gibi yine mi aşk romanı dedirtecek tarzda boğucu bir konuya sahip değil. Aslında yoğun olarak aile dramı demek daha doğru olur bence ki bu benim en çok hoşuma giden kısmı oldu. Aşk var ama öle yapış yapış bir ilişki değildi benim gözümde. 

İkiz kardeşi ölen asi bir çocuk, ailesi tarafından yönetilen uysal bir kızın hikayesi bu. Diğerleri gibi oğlan fakir kız zengin falan gibi şeylerin olmaması da hoşuma gitti, aksine iki tarafta gerçekten iyi durumda ama erkek karakterin kendi yolunu çizmesi - ki bu anlaşıldığı üzere dövme işi- ve bundan çok başarılı olmasını sevdim.

Aynı zamanda erkeğin durulması, kızın biraz asileşmesi aradaki abartısız git geller de çok hoştu.

Ah tabi birde manyak eski sevgisi vakası vardı ki sormayın.Bir kez daha anladım ki görünüşe aldanmamak gerekiyormuş gerçektende :)

Tabi ki mutlu sonlar benim her zaman ki favorim :)

Diğer arkadaşlarının hikayelerini şimdiden merak ediyorum..

Spoiler Vermeden size kitaptan aklımda kalan bir kaç alıntı paylaşmak istiyorum..




"Sen özelsin, önce de özeldin. Ben sadece bunu göremeyecek kadar aptaldım" -Rule 
"O zaman sana hazır olabileceğimi sanmıyordum." -Shaw
"Şimdi hazırmısın?" - Rule

"Her zaman" -Shaw 



"Sana baktığım zaman senden başka hiç bir şey görmüyorum, Shaw sen mükemmel birisin. Saçının yada teninin rengi makyaj yapıp yapmadığın umurumda bile değil - önemsediğim tek şey sana baktığımda senin de bana bakıp beni görmen.Senin içinde dışında güzel.O güzel vücuduna baştan aşağıya dövme yaptırmak istesen de bunu yapacak insan olmak beni gururlandırırdı. Aksi tahtirde fırsat bulduğum her an bu halinle de süt gibi yumuşak teninin tadını çıkarabilirim." -Rule

"Peki ya senden bana her şeyi vermeni istesem Shaw? Ya hepsini istesem? Bu beni de o insanlardan biri yapar mı?" -Rule

"Hayır çünkü sormana gerek yok, hepsi senin.Sen her şeyi vermek istediğim tek insansın" -Shaw

"Her şey karardığında tünelin ucunda ki ışığın sen olduğunu bilmeliyim."- Rule

"Seni beklemesini biliyorum Rule ve beni itmediğin sürece bunu yapmakta her hangi bir sıkıntı yok.Her şey fazla geldiğinde kapıyı yüzüme kapatacaksan seninle bunu yaşayamam.Kalbim buna dayanmaz." -Shaw





Marked Man Seri Sırası
   #1 Rule #2 Jet #3 Rome #4 Nash #5 Rowdy

Karakterlerimizin hepsini zaten ilk kitapda tanıyoruz :)




Puanım:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder