Subscribe

Bana Dair | Nam-ı Diğer || Etkinlik

4/10/2015, BY Tuğba Atıcı Coşar -

Bir Otakunun Dünyası, sevgili Kübra'cım tarafından mimlenmişimmm bende hemen elimin altındayken sorularını cevaplayayım dedim... :)
***
1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
görüldüğü gibi kız kardeşim ve oğlum :)
2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?
genelde hemen önce oğluma bir şeyler sipariş veririm hep en sağlıklısını neyse o :)
3-Google'da aradığın en son şey ne?
tur için alıntı görseli...
4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
Buse :) okuma köşem
5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
oğlumu çocuk oyununa götürdüm 2 hafta önce.
6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
14 şubat
7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
Tabi ki Supernatural
8-En son ne tür bir müzik dinledin?
bu ara Tuana Türkay - ara ne olursun dinleyip duruyom nedense :D
9-Seni en çok ne çıldırtır?
çok ve boş konuşan kalabalık :/
10-Ne zaman uyanırsın?
7 - 8 gibi malum kocam var :D
11-İnternetteki ilk adın neydi?
hep Tuba'dım ben :D
12-Favori emojin nedir?
:)
13-Kedi mi köpek mi?
fareye bile okeyim hayvan hastasıyımdır..
14-Kuzey mi güney mi?
kuzey
15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
yanlış anlaşılmasın ama hiç sevmiyorum :) ben İzmir kızıyım..
16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?
Ortaköy sadece :D
17-Kafanda genel olarak ne olur?
her dakika oğlum ..
18-Komedi mi dram mı?
komedi ama ağlamayı da seviyorum ben manyak gibi :)
19-Çay mı kahve mi?
latte den başka bişi içmem :)
20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun? 
oğlumu uyutmaya çalışıyordum hala da çalışıyorum ..
21-Son olarak bir sırrını paylaş..
ne desem bilemedim, adı üstünde sır paylaşamam ...

Ve bende 1kitapmeselesi - kitap denizi ve gamzenin kitap dünyasını mimliyorum :D

1 yorum: