Subscribe

KGBT 3.Tur || En Sevdiğim Hatam - Chelsea M. Cameron | Yorum

4/06/2015, BY Unknown -

Herkese Merhaba...
Yepyeni harika bir turla yine karşınızdayız.Kitap yorumuma geçmeden önce facebook sayfamızdaki yarışmaya katılmak için tık,tık
Ve tabiki merak edenler için ön okumamızda var.Bunun içinde Okuma Köşem 'e konuk olun lütfen :)



Tekrar burnumu çektim, Hunter da bana mendil uzattı.

"İşte bu kadar... Artık sen de biliyorsun. Bu sırrımı bir de Megan'a anlatmıştım. Yaşadığım yerdeki herkes biliyor elbette. Okulda bana orospu damgası vurdular ve öfkelenip kavga çıkarmaya başladığımda da artık kimse benimle konuşmak istemedi. Kendimle kimseyle çıkmayacağıma, asla erkek arkadaşım olmayacağına dair bir anlaşma yapmıştım. Yalnız kalacaktım çünkü güvenebileceğim tek kişi kendimdim. Herkes seni eninde sonunda hayal kırıklığına uğratır. Bütün bunlardan Tawny'ye asla söz etmemiş olsam da o benden yıllarca özür diledi. O da aynı olayın kurbanlarından biri olmasına rağmen sanırım hala özür diliyor. Annemle babam bizi o gece evde yalnız bıraktıkları için kendilerini o kadar suçlu hissettiler ki boşanmaya karar verdiler. Yani olanların tek sebebi bu değildi tabii ama yine de… O geceden sonra her şey mahvolmuştu. Şimdi neden tavuskuşu obsesyonum var biliyorsun artık. O gece Tawny küpelerden birini takıyordu, ben de diğerini. O küpeler hayatımızı kurtardı."


Hunter bir an düşünüp söyleyecek doğru kelimeleri bulamaya çalıştı. "Keşke onu mümkün olduğunca yavaş ve acı verici bir şekilde öldürebilsem," dedi.

"Ben de." Bunu itiraf edemeyeceğim kadar fazla düşünmüştüm.
"Anlattığın için teşekkür ederim."

"Şimdi neden böylesine dibi boyladığımı biliyorsun."
"Dipte falan değilsin. Çoğu insanın hayal bile edemeyeceği bir şey atlatmışsın. Böyle bir şeyle nasıl başa çıktığından utanma."

"Psikoloğuma göre bununla başa çıkma yollarım biraz fazlaymış."
"Boşversene. Eğer arada bir insanlara vurup bir şeyler kırmak sana yardımcı oluyorsa seve seve kum torban olurum, hatta çatıdan aşağıya atman için bir şeyler de alırız sana. Anlaştık mı?"

(Tanıtım Bülteninden)
Yazar | Chelsia M. Cameron
Yayınevi | Aspendos Yayıncılık
Sayfa Sayısı | 448
Fiyatı | t 22,00
Çeviri | Ekin Sezel
Goodreads | 4.04
| SERİ |
1 | My Favorite Mistake
2 | My Sweetest Escape
Öncelikle kitabımızın konusundan hızlıca bir bahsetmek istiyorum çook hızlıca :)
Üniversite öğrencisi Taylor iki oda arkadaşıyla birlikte yerleşmeye çalışırken 4. oda arkadaşları ansızın kapıyı çalar. Taylor kapıyı açtığı ilk anda başının belada olduğunun farkındadır. Karşısında duran bu adam beklenmeyen şekilde yakışıklı oda arkadaşları Hunter'ın ta kendisidir.

Taylor önceleri bu durumu kesinlikle kabul etmemekle birlikte Hunter'ıda tam bir baş belası olarak görmeye başlar ki kesinlikle bir baş belası kendisi. Yurt komitesi vs. bir sürü yerle görüşmesine rağmen Hunter'ı maalesef ki odadan gönderememiştir.
Tabi ki Hunter'ın da boş durduğu pek söylenemez, kızımızın üzerine gittikçe gitti ve sonunda ne oldu bilin :) çenesine bir yumruk yedi. Ama sanmayın ki bundan sonra akıllandı bence Hunter bu yumruktan oldukça memnun oldu..
Hırçın kızımız, şımarık kendini beğenmiş bir adamımızı okuyoruz başlarda ama işin derinine inmeye başlandığında fark ettiğiniz olaylar biraz iç acıtan cinsten.

-Bundan sonrası spoiler içeri-

Taylor 12 yaşındayken ailesinin evde olmadığı bir gün ablasının eve gizli gizli soktuğu erkek arkadaşı trafından neredeyse tecavüze uğramaktan son anda kurtulur. Okurken daha 12 yaşında olduğunu düşündükçe içim sızladı. Tam her şey yoluna girdi derken o adamın daha iki yıl hapiste kalacağını düşündüğü zamanlarda adamın şartlı tahliye alabilecek olması haberini alınca herşey yine başa sarar.
Üstelik artık Hunter vardı. kendini açtığı bir erkek.
Fakat Hunter'ın da sırları var, babası onun gözünün önünde önce annesini sonrada kendisini vurunca Hunter'ın da pek sağlam olduğunu düşünmüyorsunuz ama o şımarık kalıbının altındaki yumuşak tarafı yazar o kadar güzel yerlerde gösterdi ki bunu çok sevdim.
Ve kesinlikle çok güçlü bir erkek,Birinde şans için tam beş dövme, diğerinde şanslı olduğuna inandığı tavus kuşu olan herşey :) akli dengelerini siz düşünün artık ama yine çok şekerler... Bunlar onların zayıf noktalarından çok sığınakları gibi.

-Spoiler bitti-

En sevdiğim hatam güzel bir aşk ilişkisi bence. üstelik sadece iki karakter üzerine değil de arkadaş çevrelerinin de işin içine dahil olması o kadar güzeldi ki. sadece ana karakterlere yoğunlaşan hikayelerden daha çok seviyorum böylesini. Aspendostan çıkan hemen hemen her kitabı okumuş biri olarak bence her bakımdan en iyilere girer bu kitap.
Gerek konusu, gerek karakterleri, kitabın yazı tipinden sayfa sayısından kapağına kadar çok ama çok sevdim ben.
Hunter o kadar eğlenceli bir tip ki beni çok gülümsetti, aynı zamanda bir o kadar da yaralı olması da var tabi. Aşık bir adama dönüşümünü izlemek çok güzeldi.
Bir kızın ve erkeğin yaşadıkları trajik olayların arasında birbirlerine güvenmeye çalışmalarını da çok sevdim.

İşin aslı ve kısacası kitabı okurken aklımdan geçen şeyler bu olayların bir sürü insanın başına gelmiş olması oldu.İnsanlar kadın veya erkek sürekli böyle şeyler yaşıyor ve tıpkı karakterlerinde olduğu gibi bocalıyorlar.
Bence hem aşk hem arkadaşlık biraz eğlence ve ince bir hüzün arıyorsanız En Sevdiğim Hatam'ı kesinlikle tavsiye ediyorum.
Puanımı verirken o kadar çok kararsız kaldım ki gittim geldim gittim geldim ve ufacık minicik bir yarım puan kırdım. Oda gözüme gelen iki tane yazım hatasından dolayı.

PUANIM:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder