Subscribe

ILLUMINATE - Bana Ruhunu Ver || Aimee Agresti | Yorum

4/06/2015, BY Unknown -



Onlara inanmak istemiyordum. İnanmak istediğim Lucian'ın benden hoşlandığı ve bunun bir oyun olmadığıydı.

Durdu ve bakışlarını bana doğru çevirdi. Çok önemli bir şey söyleyecek gibi doğruldu.

"Dün gece konuştuklarımızı düşündün mü?" 

"Fotoğraflar üzerinde çalışıyordum. Sonra da uyuyakalmışım. Çok yorulmuşum."

"Düşün Haven! Yapabileceğin çok fazla şey var."

"Tam olarak ne istediğinden emin değilim."

Eğildi ve kulağıma fısıldadı. Nefesi tüylerimi diken diken ederken yaralarım acıyor, batmaya başlıyordu. 

'Ruhun…" dedi. "Bana ruhunu ver lütfen.'

(Tanıtım Bülteninden)





Merhaba, elimden biraz önce bıraktığım kitabıma vaktim varken hemen yorum girmek istedim.
Kitap hakkında ne diyeceğimi bilemiyorum ilk defa böyle bir ikilemde kaldığımı hissediyorum. çünkü kitabın başlarında ne kadar çok sıkıldıysam yarısından sonra da bir o kadar heyecanla okudum kitabı.

Ayrıca şöylede bir şey oldu ki kitabın sıkıldığım kısımları boyunca anlatılanlardan hep bir topluluktan bahsedildiğini falan düşünerek okudum.Bir tarikata üye olmaya zorlanan insanlar diye düşünerek okudum ama gelin görün ki kitap bir anda fantastik oldu çıktı :)

İşte benim için iş bundan sonra güzelleşti, melek ve şeytan ikilisine her zaman bayılmışımdır ki gerçekten bazı yerlerde çok iyi anlatımlar vardı.Ama bir baktım melek kızımız şeytan adamımıza kapılmışken son sayfalarda hoop kitabın başında beri arkadaşı olan çocukla öpüştü.Üstelik diğer adamımız kendi onun içi feda ettikten sonra.

Ve itici kısmı Haven'ın daha 16 yaşında olması. Kitaplarda ki en büyük eksilik bence bu yaş, ben bir türlü ısınamıyorum maallesef karakterler küçük olunca..

Ama yinede asla okunmaz kötü falan diyip hakkını yiyemem.Yarıdan sonra gerçekten ilginçleşen bir kitapdı.


ORİJİNAL ADI: ILLUMINATE
YAZAR: AIMEE AGRESTI
YAYINEVİ: OPTİMUM KİTAP
SAYFA SAYISI: 534
GOODREASD PUANI: 3,72
FİYATI: t 24.00
Seri : Gilded Wings

1| ILLUMINATE

2| INFATUATE

3| UNTIDLET

PUANIM:

1 yorum:

  1. Merhaba blogunu başka bir blogta gördüm ve takibe aldım, bende blogumda görmek isterim sizi.. Ayrıca çok renkli ve şık bir blogunuz var..:)

    YanıtlaSil