Subscribe

Ateş ve Buz - Aslı Karabulut || Okuma Etkinliği 1.Gün | Yorum

5/21/2015, BY Unknown -





Lâl, Pelin ve Miray… Düz yolda yürürken birdenbire uçurumun kenarına gelip uçmaya hazırlanan üç kadın… 
Bu yola çıktıklarında ne içinde yanacakları ateşten ne de buz tutacakları kar fırtınasından haberdardılar. Mert'in acımasızlığı, Kenan'ın sertliği ve Akın'ın can yakan çekiciliğiyle karşılaştıklarında akıllarında sadece aşk vardı ve tek dertleri kalplerini korumaktı.
 İnat ettiler, can acıttılar, tutkuyla seviştiler… Birbirinden farklı hayatlar yaşayan üç çift, dünyanın en eski hikâyesinde buluştular. 
Cennetin ve cehennemin tam ortasında olsa da nihayetinde sadece âşıktılar. 
Alev alev, cüretkâr ve şehvetli bir hikâye…
(Tanıtım Bülteninden)





Künye:
ADI: Ateş ve buz
YAZAR: Aslı Karabulut
YAYINEVİ: Müptela Yayınları
SAYFA SAYISI: 427
FİYAT: t 24,00
GR: 4.23
Yorum:
Merhaba.. Yep yeni bir kitap ve yep yeni bir yorumla geldim.  Sihirli Kitaplar Okuma Etkinliği kapsamında dört blogger Ateş ve Buz'a etkinlik yapıyoruz. Facebook dan etkinlik süresince yaptıklarımızı takip edebilirsiniz.
İlk olarak kitabın kapağına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Kim yaptıysa ellerine sağlık diyorum. Sade şık ve o kadar asil duruyor ki benim çok ama çok hoşuma gitti.Kesinlikle ciltli kapağı hak eden bir tasarım olduğunu düşünüyorum.Kitabımızda üç çiftimiz var. Miray ve Akın, Kenan ve Pelin, Mert ve Lal. Kızlarımıza bayıldığım kadar erkeklerimizle de çok eğlendim. Bana göre bayanlarımızın karakterleri birbirlerine çok benziyordu ki bu da en yakın arkadaş olma sebeplerinden birisi bence ama gelin görün ki bu kitap da ki adamlar tam bir manyak :) Bayılacaksınız...
Mert çapkın ve acımasız. Kenan çapkın ve sert, Akın çapkın ve çekici hepsine birer tane çapkını yapıştırdım çünkü bu adamların öyle olmaması için hiç bir sebepleri yok.
 Kitabımızın kapağının arkasında koskocaman bir +18 yazısı var o yüzden bu kitabı alırken buna dikkat edin sonra aaa çok abartılı bu kitap erotik demeyiniz uyarıyorum :)Söylemek istediğim bir sürü şey var aslında ama nereden başlasam bilemedim. Kitabın konusu hakkında sadece size çiftlerimizin nasıl tanıştığından bahsedeceğim.Mert ve Lal : Lal bir dergi editörü ve Mert gibi başarılı bir iş adamıyla zor da olsa bir röportaj randevusu almayı başarır. Fakat aksi adamımız kesinlikle fotoğraf çekimine razı gelmeyince Lal bir türlü ikna edemez ve işi yapmaktan vazgeçer. 
Patronunun baskısıyla bu işi nasıl çözeceğini düşünürken Mert'ten ilginç bir teklif gelir. 7 gün boyunca ne zaman nerede ve hangi saatte isterse Mert ile yemek yemek zorundadır. İlk önce bu teklifi reddetse de Lal altta kalmayı kendine yediremediği bir durumdan dolayı mecburen kabul eder ve çiftimiz tutkulu yedi günü de böyle başlar. Tabi ki sonrasında kopan fırtınaları da siz okuyacaksanız :) 
Bu çiftimiz beni en çok hüzünlendiren çift oldular.Kenan ve Pelin : Pelin yurt dışından döner dönmez aile şirketinde çalışmak istemediği için çok sevdiği amcasının önerdiği iş üzerine ilk görüşmesine geç kalarak gidince Kenan'ın tersliğiyle karşılaşır. Adamla ilk görüşmesinde hem geç kalmanın utancını yaşarken birde panik atak geçirince bu işi yapamayacağını anlar ama Kenan ondan daha ilk anda etkilenmiştir ve Pelini ertesi gün görüşmeye çağırdığında Pelin eline geçen fırsatı kaçırmaz ve işe başlar. Aynı iş yerinde Pelinin Kenan'ı baştan çıkarmaya çalışması Kenan'ın işini dahada zorlaştırır.
Adam kendini ondan uzak tutmaya çalıştıkça Pelin buna fırsat vermez ve bir yerden sonra Kenan da kendini tutamaz zaten. En erken tanışıp en geç kavuşan çiftimiz onlar bence. Her ne kadar yan yana okusak da aşık bir çift olarak geç okuduk ama tabi ki ilk başlarda sevgili olmamaları onların birbirlerini delirtmediği anlamına da gelmiyor :)
Bana göre en duygusal çiftimizdi.
Akın ve Miray : Akının gece klubünde sarışın bir hatunu etkilemek için tenis oynadığını söylemesiyle tenis dersi almak zorunda kalınca bizim sevgili hocamız Miray'la tanışır. Önceleri çiftimiz birbirlerine laf sokmakla o kadar meşgul olsalar da bir gece Miray Akının gece klubüne gidip de orada karşılaştıklarında her şey bir anda değişir. Akının başından aşağıya içki bardaklarını dökünce Akın ve arkadaşları bir iddaa ya girer. Anlaştıkları sürede eğer Miray'ı yatağa atamazsa kaybedecektir. Akın iddaa uğruna ikna etmeye çalıştığı kıza aşık olunca iş işten geçmiş birlikte oldukları gecenin sabahında Miray öğrenip Akını terk etmiştir.Ama asıl güzel tarafda bundan sonra başlar çünkü Akın aşkını anlatana kadar Miray'ın ona çektirecekleri vardır.
Kitabın en eğlenceli çiftide onlardı bence :)
Kitap tarzının en başarılı kitabı bence.Çoğu yazarımızın yazdığı küçücük bir sevişme sahnesinde bile kısmen bana itici gelen şeyler olmuşken -bir kaç yazarımı ayırıyorum bu konuda-  bu kitabın bana itici gelmemesine şaşırdım. Yazarın kalemine BAYILDIM. O kadar akıcı bir anlatımı varken bir bakmışım yarısındayım bir bakmışım bitmiş.Ben kitabı okurken okuduğum erotik sahneler kadar aşkı da gördüm. Bu öyle duygusuz pasif bir şey değil. Bu kızlar ve adamlar aşık ve her hareketinde yazar bunu size hissettirecek.
Bence yabancı yazarların çoğuna taş çıkartacak bir kitap.Çekin Türk isimlerini kitaptan ekleyin yabancıları alın size yabancı kitap çünkü gerçekten iyi evet ama bu sakın yabancı yazarlara özenmiş gibi düşünülmesin ben hiç bir özenti göremedim demek istediğim sadece onlar kadar iyi olduğu.
Tabi bir kez daha söylüyorum bu tarz okuyan ve okumayı sevenler için ideal bir kitap.Ben tarz ayırt etmediğim için benim için sorun yok her kitabı tereddütsüz okurum :) ve kitap sayfa sayısı o kadar idealdi ki hiç ama hiç sıkılmadım.Ayrıca keşke hep kitaplarda bir kaç çiftimiz anlatılsa o kadar hoşuma gitti ki farklı hayatlar farklı hikayeler okumayı. Her bir çiftin her bir karakterin aşkı nasıl yaşadığını okumak çok daha güzel geldi bana. Yazarımızın wattpad hikayelerinin de sürekli bir takipçisi olarak söylemek istiyorum ki kalemi tek kelimeyle harika. Ayrıca Ateş ve Buz için söylediğim gibi tek hikayede birden fazla karakterin hayatlarını okumak çok hoşuma gitti. Yazarımızın bu tarzını hiç bozmamasını diliyorum. Daha nice kitaplarını da okuruz umarım. Her ne kadar wattpadden takip ediyor olsam da elime alıp okumak istediğim bir sürü hikayeye sahip yazarımız. Umarım alıntıları da beğenirsiniz.Baya uzun bir yorum oldu artık bitiriyorum ve son olarak da kısaca kitap hakkında söylemek istediğim tek bir şey var,
Muhteşem bir aşk ve şehvet hikayesi okuyacaksınız.

Etkinlik süresinde 2 kişiye Ateş ve Buz hediye ediyoruz. Bir tanesi facebook üzerinden bir diğeride bloglarımız üzerinden.Katılmayı unutmayın..
Puanım:



a Rafflecopter giveaway

2 yorum: