Subscribe

Tutkulu Aşk - Özge Gül | YORUM

5/06/2015, BY Unknown -
Aşk kalplere yerleşecek ve bedenlerde tutkuya dönüşecekti...

Yıllarca aşkla yanıp tutuşan ama karşılık bulamayan bir erkek ne yapar? Serkan hayatına devam etmeyi tercih etti ve bir başkasıyla nişanlandı. Onun için diğer kadınlar artık yok sayılacaktı. Ama Melisa'nın varlığı bile aklını karıştırıp aşkının katlanmasına yetiyordu.

Kalbi kararını çoktan vermişken, kadına yaklaşmanın yollarını arayacaktı ama Melisa, hayatı kendi bildiğinden ibaret sanırken bu hayli zor olacaktı.

Gittikçe yükselen, tutkuyla sarılmış, acılarla bilenmiş bir aşkın içine düşmemek için çabalayan Melisa'yı ikna edebilecek miydi Serkan? Peki ederse arzuladığı mutluluğa sonsuza kadar kavuşabilecek miydi?

Aşk için savaşırken, birbirlerinden güç almaları gerektiğini bilseler yetecekti ama bunu becerebilecekler mi?

Peki ya tutku her zaman aşk mı getirir?

İşte tüm bu sorular cevap bulurken, bu iki gencin hikâyesine bir tutamdan fazla acı eklenecek…
(Tanıtım Bülteninden)






Herkese merhaba yeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Bu seferki kitabım Parola Yayınlarından Özge Gü'le ait Tutkulu Aşk. 

Kitap hakkında ilk düşüncem acaba yine klasik kaçan oğlan, kovalayan kızın aşk hikayesimi acaba diye düşünürken yazarımızı bizi ters köşe yapıp şaşırtmayı başardı.
Tam tersi olan bu hikayede kızımız Melisa kaçıyor, adamımız Serken ise aşkını bir türlü kalbine gömüp vazgeçmeden inatla peşinden koşuyor hemde 6 yıl boyunca.
Dile kolay altı yıldan bahsediyoruz hangi erkek dayanır ki buna demi ama :)

Ve evet düşündüğüm gibi Serkan'ın da sabrı bir yere kadar dayandı ve sonunda pes edip Melisa'nın bir itip bir çekmelerine dayanamayınca adam sonunda nişanlandı.
Ama nişanlandı nişanlanmasına da fakat Melisa'dan vazgeçti mi? Tabi ki hayır.
Birbirlerinden bir türlü vazgeçemeyen bu çiftimiz için bazen çok üzüldüm ama çoğunlukla o itişip kakışmalarına bayıldım.
Aynı zaman da Serkan'ı klasik sert erkek modun da bir adam olmadığı için yazarıma öpücükler burdan :)
Tabi ki ara ara olmadı değil ama genelde aşkından vazgeçmeyen adam profilini çok sevdim. Ve nasıl kıskanç bir adamdır o öyle bayıldımm...

Melisa ya gelince acaba kendisini az biraz yolabilir miyim? Ya ne çektirdin be adama kızım ya.

Sonrasında kendisi de çok üzüldü tabi ama buna o kadar üzüldüğümü söyleyemem Serkan'a yaptıkları için az bile diyorum :)
Aynı zamanda Serkan'ın nişanlısı olacak o kadın. Allah'ım sen nasıl itici nasıl içten pazarlıklı bir şeydin öyle. Daha okur okumaz başlarda anlamıştım ondan bir haltlar çıkacağını ama bu kadarını bekliyor muydum tabi ki hayır. kesinlikle bir şok oldu benim için.

Ah ama bir çiftimiz vardı ki ölünesi tatlıydılar, Murat ve Selin onların dört gözle kitap oluşunu bekliyorum. Çünkü öyle bir bitti ki deyip susuyorumm <3

Serkan ve Melisa altı yıldır git gelli olan ilişkilerini zorlukla toparladıklarında mutlu sona adım adım yaklaşırken olan olaylar ve dönen dolaplarla şaşırak okuyacaksınız bu kitabı.

Özellikle bir adamın sabrını okumak çok güzeldi. Aynı zaman da aşık bir adam her zaman favorim olmuştur ve bu kitap da bolca okumaktan çok zevk aldım. He birde kıskanç tabi ki.

Eğlenceli olduğu kadar hüzünlü ve aşk dolu bir kitap okumak istiyorsanız eğer Tutkulu Aşk içinizi titreten sabrınızı zorlayan bir kitap olarak tam size göre. Kitabın son sayfasını kapattıktan sonra kitap için düşündüğüm tek bir cümle oldu.

"Onların aşkı bana göre sabırla sınan aşktı."

Severek okudum ve çok ama çok akıcı bir anlatıma sahip bu kitap için sadece küçücük bir puan kırıcam oda bazı yerlerde cümlelerin arasında bırakılmayan boşluklar için. Onun dışında herşey gayet iyiydi.
Yazarımıza başarılarının devamı diliyor, hevesle diğer kitaplarını bekliyorum <3

Bir kaç ufak alıntı ve puanımla bitiriyorum.
Başka bir etkinlikte görüşmek üzere...



PUANIM:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder