Subscribe

KGBT 8.Tur || R.K Lilley - Bay Harika | Yorum

5/31/2015, BY Unknown -

Orijinal Adı: Mr.Beautiful
Yazar: R.K Lilley
Çeviri: Kemal Süha Önder
Goodreads: 4.04
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Tür: Aşk, BDSM, Erotic
Baskı: 2015
Sayfa Sayısı: 272

Onu görür görmez cazibesine kapılmıştım. Daha doğrusu büyülenmiştim. Gözlerinde karşı konulamaz bir şey vardı. O kadar duruydular ki sanki tamamen şeffaftılar. Duru mavi gözler genelde soğuk olarak bilinir ama onun gözleri öyle değildi. Onun gözleri su kadar berraktı. O kadar berraklardı ki mümkün olmayan bir şeye bakıyormuş gibi hissettim kendimi. Sanki tanıdık bir ruhtu ya da tam benim zevkime göre yaratılmıştı. 
Yorum: Herkese merhaba KGBT olarak düzenlediğimiz 8. tur kitabımızın yorumuyla karşınızdayım. Havada serisinin son kitabı olan Bay Harika ilk üç kitabımızın aksine sevgili James'in ağzından. Bu tarz kitapları her zaman erkek karakterin ağzından anlatılan kısımlarını daha çok sevmişimdir ben. Nedense erotic romanslarda erkeğin ağzından anlatılan kısımlar daha aşk dolu ve tutkulu oluyor bence.
Kitabımızı geçmiş ve gelecek olarak iki kısımda anlatılıyor. Geçmiş James'in Bianca'yı ilk gördüğü andan ve sonra yaşadıklarından gelecek ise Bianca'nın vurulduktan sonra James'in hastanede onun uyanmasını beklerken yaşadıklarından bahsediyor.
Tüm hayatım boyunca kusursuz aşkın var olduğuna ama şartlar gereği sana göre olmadığına, hayat tarzının böyle bir şeye imkan sağlamayacağına inanırsın.Sonra bir gün, pat diye, işte oradadır.Senin karmaşık ihtiyaçlarını karşılayacak, mükemmel insan karşına çıkıverir. -James
 Aynı zamanda bu son kitap da Stephan'ın ağzından da geçmiş ve gelecek olarak ikiye ayrılmış şekilde anlatılan kısımlar var.Her ne kadar bundan sıkılacağımı düşünsem de ben bu kısımları da çok sevdim. Stephan'ın hikayesi beni inanılmaz etkiledi. En önemlisi kitap da anlatılan aşkdan daha fazla etkilendiğim şey ise Stephan ve Bianca arasında ki bağ.
Yazar bunu o kadar inanılmaz bir şekilde kurgulamış ki kitap da oldukça baskın olmasına rağmen beni rahatsız etmektense daha fazla sevmeme neden oldu. Stephan'ın Bianca için yaptığı ve yapacağı şeyler beni onlara hayran bıraktı. Bir sahne vardı ki öldüm, bittim, bayıldım.
Kazadan sonra James'in evinde yaşayan Bianca, Stephan'dan ayrı kalamayınca James karşı dairelerini onlar için satın alır. Gece uyandığında bir bakıyor ki Bianca yok. Hemen Javier ve Stephan'ın evine gittiğinde ikisini yatakta sarmaş dolaş yatarken bulur. Bu sahnede James'in hislerini anlattığı kısım çok ama çok güzeldi.
Sen iyisin, Ben iyiyim, Biz iyiyiz. -Stephan
Tabi ki Stephan Javier. Her ne kadar Stephan'ın tercihi başka olsa da bu onu çok sevmeme engel olmadı.Okurken gözümde canlandırdığım yakışıklı, güçlü ama bir o kadar da kırılgan adam en az James kadar yüreğimde taht kurdu benim. İki erkek arasında ilişkiyi okurken o ince çizgi vardır ya ya seversin ya nefret edersin ben Stephan'ına olan hayranlığımdan dolayı sanırım çok sevdim.
Sonuç olarak ben bir Aspendos bağımlısı olarak bu tür de yazılan kitapların en iyilerinin çoğunun bu yayınevinden çıktığına inanıyorum.
James'in çaresizliğini Bianca'ya olan tutkulu aşkını okumak seriin daha önceki üç kitabına bedeldi benim için. Bu kitapda aşkın ve arkadaşlığın dibine dibine vurmuş yazarımız. Ayrıca kitabın sonun Tristian ve Danika'yı da gördük ki onlarında kendine özel serisi çok yakında bizlerle olacak ben çok sabırsızım.Ve birde hatırlarsanız Lana ve Akira vardı. Ben onları hiç unutmadım valla.
Sizde benim gibi onları merak edenlerdenseniz Bay Harika'nın sonunda onlardan bahsedilmiş ama son anda yazar bunun ayrı kitap olacağına karar verdiği içinde çıkarmışlar. Ama novella şeklinde çıkan kitabı umarım bizde okuma şansı elde ederiz.
Son olarak ben bu tarzı çok sevmeme rağmen her kitabı da sevmeyen bir tip olduğum gerçeğine karşı Havada serisini çok sevdim.Bay Harika'yı çok daha fazla sevdim.
Eğer sizde bu tarz kitapları seviyorsanız Bay Harika tavsiyemdir okuyun canlarım :) Ha birde KBGT sayfasını tıklayın ve sizde Bay Harika kazanma şansını yakalayın.
Öpüldünüz...
Puanıım:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder