Subscribe

KGBT 8.Tur || R.K Lilley - Bay Harika | Cast

6/01/2015, BY Unknown -

Herkese merhaba.Blog turumuzun son gününe geldik bile hala çekilişe katılmadıysanız facebook sayfamıza tık tık
Öncelikle unutmadan herkese hayırlı kandiller diliyorum ve benim kafamda okurken canlandırdığım Bay Harika karakterlerime geçiyorum.

Serinin son kitabın da ilk üç kitabına göre çok daha az karakter var bence.Temel olarak ana karakter olan dört kişiyi okuyoruz. James, Bianca, Stephan ve Javier bunun yanı sıra kendi serisi çıkacak olan Tristian ve Danika'yı okuduk.Yeni olarak James'in korumalarını gördük ve tabi ki ailesini de ama ilk kitaplarda Bianca'nın bir dolu hostes arkadaşını okumak da çok eğlenceliydi.
Gelelim namı-diğer Bay Güzel, Bay Harika, Bay Cavandish lakaplarıyla gönlümüze taht kuran James'e, şimdi beb haftalardır bu adam kim olsun diye düşün düşün beynini yemiş biri olarak yok bulamadım.Orijinal kapağı gördüyseniz eğer bence üzerinde kullandıkları manken çok fazla uyuyor James'e ama bir resim daha buldum ki bence James için oldukça uyun.

Sırada güzel hostesimiz Bianca var, kendisine bir çok sayfada cast yapılmış ama benim aklımda ki genç ve güzel Bianca bu oldu.

Stephan, bu kitapta adama resmen bir kat daha fazla hayran olmuş biri olarak, her ne kadar kadınlardan hoşlanmasa da benim gözümde okurken güçlü ve yakışıklı olarak canlandı.

Javier, açıkcası onun nasıl bir görünüşe sahip olduğunu pek hatırlamıyorum ama kafamda kurduğum karakter böyleydi.
Son olarak da kendi serilerinin yıldızları Tristian ve Danika.İnanılmaz merak içindeyim umarım bir önce okuma şansı elde ederiz.

Resimdeki Tristian'ı çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim ama kendisini daha detaylı okuduğum zaman çıkacak sonuç çok daha iyi olacak eminim ve Danika bu asi kadını çok fazla merak ediyorum.

Öpüldünüz...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder