Subscribe

YORUM: KAĞIT EV | CARLOS MARIA DOMINGUEZ

12/27/2016, BY Unknown -

Bir kaç saatte soluksuz okuduğum bir kitap oldu. Irmak'ta (@okuyanbirirmak) görmüş ve aşırı merak edip hemen gidip almıştım. Keşke bu kadar bekletmeseydim diyorum. Doksan sayfalık bir hikaye. Çok sevmeme rağmen keşke daha uzun olsaydı dedim. Kapılıp gidiyorsunuz ve fazlasını isteriyor size.
Kitap sevgisinin ne boyutlara ulaşabileceğinin ürkütücü bir örneğini okuyoruz. Çok enteresan, garip ve sizi acayip içine çeken bir hikaye. Okurken bir kitap sever olarak kendinizi sorgulayacaksınız bence. Bazen tüylerim diken diken oldu. Kesinlikle bir şans verin bu keşfedilmemiş güzelliğe. Altı çizilecek cümlelerle dolu bir kitap. Bir kaç güzel alıntı bırakıyorum size.
Huzurlu geceler. 💞
➽"Çoğunlukla bir kitaptan kurtulmak ona sahip olmaktan daha zordur. Kitaplar, sanki asla geri dönemeyeceğiniz bir anın tanıkları gibi, bir ihtiyaç ve unutkanlık anlaşmasıyla tutunurlar insana."
➽"Kimse bir kitap kaybetmek istemez. Bir daha okumayacak olsak da başlığında eski, belki de kaybolmuş bir duyguyu taşıyan bir kitabı kaybetmektense bir yüzük, saat veya şemsiye kaybetmeyi yeğleriz."
➽"Ben kitapları işaretlemiyor, üzerilerine yazı yazmıyorum. Notlarımı ayrı bir yere alıyor ve çalışırken sayfa numaralarını yazıyorum. Daha sonra onları çıkarıyor ve çöp tenekelerine fırlatıp atıyorum."
➽"İnşa edilen bir kütüphane, yaratılan bir hayat demektir; yığılmış kitaplar toplamı değildir asla."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder