Subscribe

YORUM: PİYON | AIMEE CARTER

12/18/2016, BY Unknown -
Ne okusam diye kara kara düşünürken kuzum @okuyanbirirmak benim ona yaptığım baskıları göz önünde bulundurarak zorla Piyon'a başlatmıştı. Ve ben de onu dinleyip sabah başlayıp elimden bırakmadan gece bitirdim.
İnanılmaz güzel ve her bir sayfasından son derece keyif aldığım bir kitap oldu.
Çok fazla distopya kitabım yok ama olanlar arasında Piyon açık ara farkla öne geçti. Okurken Irmak'ı bol bol taciz ettim ve sinirden kudurmalarıma eşlik etmesini de sağladım tabii.
Kitap başlardaki heyecanını hem ortasında hem de sonunda devam ettirdi. Bir saniye bile o aksiyon düşmedi. Her distopyada aşağı yukarı olduğu gibi bir kast sistemi var Piyon'da da. 17 yaşına girdikleri anda bir sınav sonucunda I'den VII'ye kadar sıralanan topluluklara ayrılıyorlar. Olaylar da ana karakter Kitty'nin bir III olması sonucu sevdiği erkek uğruna aldığı kararlarla başlıyor. Ülkeyi yöneten Hart ailesiyle beklenmedik bir şekilde yolları kesiştiğinde hiç bir şey eskisi gibi değildir artık.
Beklenmedik bir şekilde çok severek okudum. İnanılmaz derece de keyif aldım. Bazı karakterlerden inanılmaz nefret ettim. 
Kitty'i daha kendinden emin istememin dışında onuda sevdim. Ama en çok Knox'u sevmiş olabilirim. Ama yine de onunla ilgili garip bir tereddüt içerisindeyim, çözemedim.
Ve Benjy karakterini aşırı tatlı bulup çok sevsem de gönlüm Knox diyor. Yine de Benjy'i bir şekilde mutlu görme isteğim çok yüksek.
Soluksuz ve bayılarak okudum. Kendime yaptığım sırayı bozup elimde ki kısa kitaptan sonra Vezir'e başlayacağın hemen. 
Bu türden hoşlanmıyorsanız bile bence Piyon kesinlikle ilginizi çekecek bir kitap. Yazarın Tanrıça Serisini de severek okumuştum ama bu seri açık ara önde bence.
İçimden bir ses Vezir temposu daha yüksek bir kitap olacak diyor. Acayip merak ediyorum.
Tavsiyemdir, başlayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder