Subscribe

YORUM: VEZİR | AIMEE CARTER

12/30/2016, BY Unknown -
Beni dehşet içinde bırakan bir kitap daha bitirdim. Piyon’u okurken Vezir’den çok umudum yoktu. Piyon son derece güzel olmasına rağmen genelde geçiş kitapları çok durgun olur diye düşünmüştüm ama Vezir her bakımdan Piyon’u ikiye katladı diyebilirim. Başı, ortası ve sonu. Bir an bile heyecanını kaybetmeyen kurgusuyla muhteşemdi. İlk kitapta olduğu gibi bu kitapta da benim favorim tabii ki Knox oldu. Adam her zaman ki gibi beni yanıltmadı ve hem çok şaşırttı hem de heyecandan delirmeme sebep oldu. 
Her sayfa da verdiğim tepkileri görseydiniz eşim bana tamamen manyakmışım gibi bakmaya başladı resmen. Adamın ödünü kopartığım doğrudur. 😂Kitabı okurken Irmak’a (@okuyanbirirmak) yaptığım tüm tahminlerimde haklı çıktım. Kız bana spoi olmasın diye ağzını da açamadı ama ağır dedikodu yaptık. Son zamanlarda her kitabı beraber okuyoruz ve gecenin köründen sabaha kadar dedikodusunu döndürüyoruz. Serinin son kitabı Allah’tan ki Ocak’ta çıkıyor. Yoksa ben kesinlikle kafayı yerdim. Her sayfa da “oha, bu ne şimdi ya, yok olamaz, hadi be ve biliyordum” tepkileriyle çığırdığım gerçeği var. Kitty her ne kadar beni sinir etse de artık kendine gelir diye düşünüyorum. 
Deli gibi Knox ve Kitty arasında bir şey olsun artım diyorum. Bu yüzden yazarı öldürebilirim artık. Aon kitapta da bir şey olmazsa çıldıracağım.
Benyj'i deli gibi seviyorum ama Irmak ona başka birini buldu ve bende onayladım. Zaten olmayacağının sinyallerini aldık bence artık. Yazar inşallah son kitapta bizi üzmez. Çıldırırım.
Heyecanı bir dakika bile düşmeyen bir seri ve beni kendime getirdi.
Kesinlikle alın ve okuyun. Ciddi anlamda türünün en iyilerinden. Hala okumadıysanız beklemeyin, başlayın. Kesinlikle bayılacaksınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder