Subscribe

YORUM: VEGAS'TA OLAN VEGAS'TA KALIR | ELLE CASEY

12/16/2016, BY Unknown -
Başlarda aşırı derece sıkıldığım ama sonra yavaş yavaş ısınmaya başladığım bir kitap oldu.
Ben kitabın konusundan bahsetmeyi pek sevmem ki zaten arka kapak konuyu güzel özetlemiş.
Andie karakterini sevemedim. Dengesiz kadınlara bir yere kadar tahammül ediyorum. Dizginleri eline almasını beklediğim noktalarda pasif kalmasından hoşlanmadım.
Mack karakterini de sıradan olmasından dolayı sevdim. Özellikle aile yaşantısını, bağlılıklarını okumak en beğendiğin kısımlar oldu.
Andie'nin geçmişte yaşadıkları üzücüydü ama sanki sırf kötü bir geçmişi olsun diye yazılmıştı. İki paragrafla bitmiş, saçma geldi bana.
İkiliyi birlikte okumayı sevsem de kitap biraz kopuk geldi ne yazık ki. Yani klişe kitapları okumakta hiç bir sorun yaşamasam da ve çoğu zaman severim ama bu biraz zorlamaydı. 
Karakterleri sevsem de 2 yıl zaman atlanması -ki çok gereksiz fazlaydı- ve Andie'nin saçma salak ilişkisi sinirimi bozdu.
Eğlendiğim noktalar olmadı mı? Tabii ki vardı.
Bence kitap daha kısa tadımlık bir hikaye olsaydı daha çok severdim. Bu kadar uzun olmasına gerek yoktu.
Vegas'ta geçirilen vakit daha fazla olsaydı benim ilgimi daha çok çekerdi sanırım. Ama eğlenceli bir şey okumak içim fena sayılmacak bir kitap.
Kafa dağıtmalık bir kitaptı benim için. 
Diğer kardeşin hikayesi bence daha ilgi çekici duruyor bana göre. Yetişkin içerikli sahneler var bilerek alın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder