Subscribe

YORUM: TAKVİM KIZI - OCAK | AUDREY CRLAN

12/30/2016, BY Unknown -
Takvim Kızı serisi hakkında çok güzel şeyler duymuştum ve çıkmadan da merak etmeye başlamıştım. Aslında her kitabı kendi ayında okuyacağım diye kendi kendime söz vermiştim ama gelin görün ki tabii bu kararıma uyamadım. Yine Irmak’la ne okusak acaba diye düşünürken bir çılgınlık yapıp Ocak ayına başladık.
Kitap harika başladı, harika devam etti ve harika bitti. Ama ben neden bu kadar atarlıyım? Sebebi tabii ki ikinci kitap. Evet onu da bitirdim. Ama onun yorumu sonra.
Son sevgilisi bir tefeci olan Mia, babasını bu tefecinin elinden kurtarmak için acilen para bulmak zorunda. Evet babası kızın tefeci sevgilisinden para almış ve şuan hastanelik manyak herif…
Verilen sürede Mia parayı bulmazsa eğer babasını öldürecekler. Bir eskort şirketi olan teyzesi tarafından işe alınan Mia her ayın yirmi dört günü bir adama eşlik etmek zorunda. Hikâye böyle başlıyor. İlk müşteri gönlümün sahibi West. İkinci kitaptan ve kalan on kitaptan nefret etme sebebim olarak onu görebiliriz.

Bir insan bu kadar mı tatlı olur diye sordum Irmak’a ama sormaz olaydım çünkü oda benimle aynı fikirde. Yirmi dört gün boyunca Mia West’e eşlik ederek onu etrafta dolanan akbabalardan koruyacak. İlk andan itibaren birbirlerine karşı koyamayacakları belliydi zaten. Çok eğlenceli ve sıra dışı bir seriye başladım ve çok severek okudum. Aşırı eğlendim ve beni şu okumama durumundan hızla çıkarması da cabası. Yetişkin içerikli sahneler var ama her kitapta olduğu kadar aşırı değil bana göre.
İlk kitap hep favorim olacak ve ben hep West’i seveceğim biliyorum. Ve Mia’dan dehşet şekilde nefret ediyorum. Hatta tag bile yaptım düşünün halimi. #nefretimsinMia
Her ay çıkacak olmasına bir yandan seviniyorum cidden güzel bir kurguya sahip. Her ay olmasına rağmen sabırsızım oda ayrı.
Güzel kitaplar. Son derece akıcı, kafa dağıtmalık ve eğlenceli... Ayrıca kapaklar inanılmaz güzel. Hatta bence yurt dışı kapakları bizimkileri örnek almalılar çünkü onların ki cidden çok çirkin.

Hala atarlıyım çok pis hem de, ama seriyi sevecekseniz bence. İyi akşamlar.

1 yorum:

  1. Mia'ya (anladığım kadarıyla ana karakter) olan bu sinirlilik nedir? :)

    YanıtlaSil