Subscribe

YORUM: AŞKLA GELEN GÜZELLİK | GEORGIA CATES

1/20/2017, BY Unknown -

Bir serinin ilk kitabını ayıla bayıla okuyup diğerlerini gereksiz bulmak vallahi bana çok pis koyuyor. Acıtan Güzellik benim en sevdiğim yetişkin türünde ki romanlardan birisi. Hatta birkaç kere okumuştum. Gerek konusu, gerek anlatımı ve kurgusu ciddi anlamda hoşuma gitmiş ve bana ilginç gelmişti. Daha ilk kitap sona erdiğinde bunun üç kitaptan oluşan bir seri olduğunu gördüğüm zaman anlamıştım aslında beni sıkacağını. Çünkü zaten ilk kitap oldukça tatmin edici ve keyif veren dolu dolu bir kitaptı. Adanmış Güzellik ise gereksiz bulduğum sırf birkaç olay ve kavuşma engellensin diye oluşturulan entrikalardan ibaret gelmişti. Bu son kitap olan Aşkla Gelen Güzellik yine tahmin ettiğim gibi mutlu son kitabı olarak tasarlanmış ama içine sırf uzasın diye birkaç olay serpiştirilmiş. Zaten bunu ikinci kitapta yapmışsın buna ne gerek vardı dedirtti bana.
Yazar güzelim seriyi bitirmiş bana göre. Amacı neydi çok merak ediyorum. Çünkü harika bir başlangıç kitabını neden sırf seri olsun diye heba etmiş çözemedim. İkinci kitaptan bir elli sayfa, üçüncü kitaptan da bir yüz sayfayı alıp ilk kitabın sonuna ekledim mi kafam da harika bir şey çıkıyor ortaya, ama işte öyle yapmamış ne yazık ki.
Tüm saçmalıkları çıkarırsam içinden Jack’in en tatlı ve sevgi dolu hallerini okumak kitabı katlanılır hale getirdi. Koşulsuz bir güven vardı ikilinin arasında, bir de bunu sevdim. Başka diyecek bir şeyim yok valla ağzımı açarsam sinirleniyorum. Aklım hala ilk kitabın güzelliğinde ne yalan söyleyeyim. Sevdiğim kitabın heba olan devamları gözlerimi yaşartıyor ne yazık ki. 
Kitapta bolca yetişkin içerikli sahneler var. Zaten ilk kitabı okuyan bilir ama yeni başlayacaklar için söylemiş olayım. Birde bolca tıbbi terim vardı. Neden acaba çevirmen notları eklememişler merak ediyorum. Sinir oldum. Üzüldüm, keşke böyle olmasaydı ama aklıma geldikçe de sinir basıyor. Her şeye rağmen yine de ilk kitap okunası bir güzellik hakkını yiyemem. Bir de Jack Henry McLachlan’ın hakkını yiyemem tabiî ki. ❤
Mutlu akşamlar diliyorum. Kocaman sevgiler.
“Bir zamanlar acıtan mutluluğumdun, ondan önce de adanmış güzelliğimdin. Bir farklı şey olmayı daha başardın.”
“Neymiş o?”
“Aşkla gelen güzelliğimsin…"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder