Subscribe

YORUM: AVUNTU | CORINNE MICHAELS

1/10/2017, BY Unknown -

"Artık ağlama. Hiç ağlama. Ben bunun için eğitim almadım." - Liam
Eğer elinizde devam kitabı yoksa sakın okumaya başlamayın! diyerek sizi uyarıyorum. Son sayfalar falan değil. Bildiğin son cümleyle beni sinir hastası ederek merak içinde bıraktı ve bitti.
Kitabın arka kapağını okuduğumda biraz tereddüt etsemde inanılmaz severek okudum.
Sanırım beni kendini sevdirerek şaşırtan kitaplardan oldu. 
Hem duygusal, hem de o kadar samimiydi ki, bayıldım.
Bazı şeyleri kabullenemem diye bekliyordum aslında ama duygusal olarak bana dokundu ve daha sıcak bakmamı sağladı.
Karakterlerin samimiyetinden kaynaklı aslında çok sevmem. Çünkü bu tarz konuya sahip kitapları nedense pek normalleştiremiyorum ben ama burada farklı hissettim. Bana bir şekilde o samimiyeti verdiler.
Çektikleri acıyıda, karşı koymaya çalıştıkları duyguları da benimsedim. Gösterdikleri sabır ve özen en sevdiğim şeylerden oldu.
Natalie ve Liam ilişkisi özenli bir ilişki ve hakettiklerini düşünüyorum.
Tabii ki o sondan sonra ben hemen ikinci kitaba başlıyorum. Çünkü nefret ettiğim karakterin ağzının payını almasını hevesle bekliyorum.
Liam o kadar güzel ve nazik bir karakter ki bu tür kitaplarda görmediğimiz bir naifliğe sahip olması benim gönlümü kazanmasına sebep oldu.
Ben çok severek okudum. İkinci kitaptan sonra daha fazla şey söyleceğim biliyorum.
Tavsiyemdir. 🙏🏼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder