Subscribe

YORUM: ZEHİR USTASI | MARİA V. SNYDER

1/19/2017, BY Unknown -

Evet, sonunda bende okuyan herkesin beğendiği bir serinin ilk kitabını okudum ve bitirdim. Ve tek kelimeyle kitaba bayıldım. Yazarın hayal dünyası, yarattığı efsanevi çeşitlilik inanılmaz hoşuma gitti. Benim, sonda beni şok etmesi gereken konuların erkenden tahmin etme huyum sağolsun daha başında ne halt olacağını tahmin etsem de yinede bu severek okumama engel olmadı. Bir kere kurgu harikaydı. Aksiyon içeren sahneler beni o kadar çok tatmin etti ki, her bir sahneyi heyecanla okudum. Yelena karakteri hem beni fazla üzen hem de oldukça güçlü bulduğum bir karakter oldu. Kadın karakterleri çok zor benimseyen ben Yelana için inanılmaz duygular besledim. O kadar şey yaşamasına rağmen, zorda olsa bu kadar gücü kendinde bulması çok güzeldi. Valek, zaten ne siz sorun ne ben anlatayım. Nerde katil, nerde suikastçı var ahanda kalbim onların peşinde. Çünkü manyaklık! Adam gizemli kelimesinin eş anlamlısı olarak yazılabilir vallahi. Onun hakkında da ufak tahminlerim var ve diğer kitaplarda haklı olup olmadığımı göreceğim. Daha önce yan karakterlerine bu kadar bayıldığım bir kitap oldumu hatırlamıyorum. Özellikle Güç İkizleri’ni nasıl sevdiğimi anlatamam. Kısacası çok severek okudum. Anlatmaya devam etsem buraya sığmayacak biliyorum. O büyülü dünya o kadar güzel yansıtılmıştı ki, her bir detayı hafızama yer etti. Ben aşırı romantik biri olduğum için romantizm kısmının daha fazla olmasını istedim evet ama bu bana göre kitap için bir eksiklik değil. Her yaşın okuyabileceği bir kitap olduğunu düşünüyorum. Büyü hakkında hiç bu kadar tatmin edici bir kurguya denk gelmedim ben. Kitap sadece genç-yetişkin olarak anılmamalı. Başlarda beni sıkma eğilimi gösterse de sabrettiğim de beni her bakımdan tatmin eden bir kitap oldu. Seri bana ayrıca çok sevdiğim kardeşimin @voleybolcugencinkitapligi 'nın hediyesi. O yüzden daha bi kıymetli. Çok ara vermeden devam edeceğim tabii ki. Mutlu akşamlarınız olsun.
“Yelana, beni çileden çıkardığın oldu. Başıma dert açtın ve seni tanıdığımdan bu yana iki kez canını almayı düşündüm.” Valek’in kulağımın dibinde hissettiğim sıcak nefesi içimi ürpertiyordu.
“Fakat derimin altına girdin ve kanıma karışıp kalbimi ele geçirdin.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder