Subscribe

YORUM: ÇALIKUŞU | DANIELLE L. JENSEN

1/15/2017, BY Unknown -

Sözlerime bir trole de aşık olduk ya ölsem de gam yemem diyerek başlıyorum ve sonra da çok sevdiğim arkadaşım @torturetohersoul Derya'ya bu kitabın böyle biteceğini bile bile bana okuttuğu için ayrıca çok teşekkür ederiyorum. 😒Kızım benim gibi sabırsız bir insana yapılır mı bu yahu. 😂
Bayılarak okudum. Gerek kurgusu gerekse anlatım tarzı ve karakteriyle inanılmaz ilgi çekici, son derece merak uyandıran ve aşırı heyecanla ilerleyen bir kitap. 
Bir cadının trolleri beş yüz yıl önce yer altına büyüyle hapsetmesiyle başlıyor hikaye. Kehanete göre bu laneti kırmanın tek yolu ana karakterimiz Cecile. Arkadaşı tarafından kaçırıp altın karşılığında trollere satılınca Cecile kralın oğlu Tristan'la evlendirilir. Tüm heyecanda bundan sonra başlıyor. 
Çirkin trolleri okuyunca yarabbim dedim güzelim kızı pislik bir yaratıkla baş göz edecekler diye düşünsem de ıı cık olmadı.
Bir fantastik kitapta hem güçlü hem de eğlenceli bir karakter okumak çok eğlenceli oluyor.
O kadar komikti ki anlatamam. Hazır cevaplığına ve yapmaya çalıştıklarına bayılacaksınız.
Karakterlerin yaşlarının küçük olmasını sevemedim bir tek. Aslında yazar hiç yaşlarından bahsetmese cidden anlaşılmaz ama bazı olayların olması için sanırım bu yaş konusu böyle olmak zorundaydı. Ama hiç gözüme batmadı. 
Harika bir konusu var bence kitabın. Yazarın hayal dünyasına hayran kalmamak elde değil. Her doğaüstü varlığı okudum ama Trolleri böyle okumak cidden hoşuma gitti. Bambaşka bir konu olmasına rağmen kafamda her şey cuk diye oturdu yerine. Güçlü karakterlerle dolu bir kitap olması da ayrıca beni kendine bağladı. Cecile de en az Tristan kadar cesur ve hatta çoğu zaman ondan daha dirayetli bir karakterdi.
Okudukça her sayfa da yeni bir olay meydana çıkıyor ve heyecan hiç düşmüyor. Bir anlık bir kararla başladım ve bayılarak okudum.
Kitap bana @cacaoreading Çağrı'nın hediyesiydi ve bir kez daha teşekkür ederim canısı. 💞
@aspendosyayinevi umarım serinin devam kitapları için bizi fazla bekletmez. Tristan uzun süre aklımdan çıkmayacak. Ve tabii devam kitabı gelene kadar ben de büyük ihtimal meraktan gebereceğim.
Mutlu pazarlar. 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder