Subscribe

YORUM: TAKVİM KIZI - ŞUBAT | AUDREY CARLAN

1/03/2017, BY Unknown -

Hiç eksilmemiş atarımla birlikte selamlar.
Takvim Kızı’mız Şubat ayını da geride bıraktı. Beni cinnete getirdi aynı zamanda. Yazara sormak istiyorum hayır bu neyin kafası. Sen git ilk kitaba Wes gibi bir adamı koy. Üstüne birde aralarında duygusal bir bağ yarat. Biz ortalıkta Wes diye sürünelim. Gururlu kız Mia’nın –ben ona #nefretimsinMia diyorum- adamın teklifini reddedip eskortluğa devam etmesini bir yere kadar kabul ediyorum. Sonuçta kurgu itibari ile olmak zorunda ama kızım senin beynin nerende acaba diye sorarlar arkadaş.
Şubat ayında yazar birde dünya tatlısı bir Fransız sokmasın mı kitaba. İsmi de Alec bu arada. Böyle tatlı, şirin sevilesi bir tip kendisi hatta. Kitapların gidişatından anladığınız gibi her gelen adam bir öncekinden daha dehşet bir şey çıkıyor. Mia güya para için işine devam ediyor ama yani bence daha ilk kitapta niyeti bozdu bu kız. İş bahane ki buda benim sinirimi çok pis bozuyor.
Yine keyfi yerinde hanımefendinin tabii ki ve Fransız beyimiz kendisine güzel bir aşk yaşatıyor.
Şimdi böyle atarlanıyorum ama kitap çok güzeldi. Benim atarımın tek sebebi West. Her kitaba bağımsız bir gözle bakacak olursam son derece eğlenceli ve ilginç bir şekilde seri devam ediyor. Bir solukta hevesle ve merakla okuyorsunuz. Bir de sinir krizi geçiriyorsunuz unutmayalım. Her çıkacak kitapları iple çekiyorum. Mia yeni macerası için başka bir şehre giderken bu sefer beni neler bekleyecek diye kuduruyorum.
Farklı, çok eğlenceli ve kafa dağıtmalık kitaplar. Yetişkin içerikli sahneler var ilk kitapta dediğim gibi. Hala sonuna kadar Wes diyorum tabii ama yani Alec’in de hakkını yiyemem. Adam tavırlarıyla tam bir Fransız’dı. Kendini bana en az Wes kadar sevdirdi. Sevmediğim tek kişi sizinde anladığınız gibi Mia.

Mart ayını şimdiden iple çekiyorum ben. Mia ile hiçbir alakası yok üstelik. Tamamen yeni karakter merakı valla. Üstelik içimden bir ses bu adam çok fena olacak diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder