Subscribe

YORUM: ASUDE | BABAM İFLAS EDİNCE

1/16/2017, BY Unknown -

Asude'nin tüm kitaplarına sahibim ama içinden sanırım iki tanesini henüz okumadım. Ama okuduklarıma göre konuşacak olursam benim için en iyi kitap Babam İflas Edince oldu. Yazar eğlenceli kalemini yine konuşturmuş ama bunun yanında duygusal sahneleriyle de gönlümü kazandı.
Bana göre en farklı kitabı buydu. Hem kurgusu hem de karakterleri benim için en iyileriydi. Verda karakterini sevmeyeceğimi düşünmüştüm aslında ama karakterin hem zeki hemde hazır cevaplığı sürekli suratımda bir gülümseme oluşmasına sebep oldu. Evet marka düşkünü olduğunu çok net okuyoruz ama itici şımarıklıkları yoktu. Hatta oldukça zeki cevaplara sahipti. Yazar bunu tam sınırda o kadar güzel dengelemiş ki, kendini bana sevdirdi.
Ve Murat, Asude karakterlerinden en en en sevdiğim adam. Kibarlığı, sahiplenici manyaklıkları en önemlisi makul bir adam olması ki bu makul bildiğiniz cimri yani 😂 kendini nasıl sevdiriyor anlatamam. Çünkü normal bir adam yani, her erkeğin verebileceği tepkilere sahip olması çok hoşuma gitti.
Her bölüm bir olaylı ve heyecanlı. Aksiyon hiç eksik olmuyor ve bu aksiyonun içinde bol komedi olması kitabı eğlenceli kıldı benim için. 
Romantik sahneleri okurken tam eriyip gidiyorum Murat için ama Verda bir anda öyle cümleler kuruyor ki gülmemek elde değil. Bu gülenlerden biri de emin olun Murat.
Kurgusunu, her şeyin ayarında olan abartısızlığını eğlenerek ve severek okudum.
Sanırım çok uzun zaman önce yazılmış bir hikayeymiş Babam İflas Edince ama benim için Asude kitapları arasında gönlümün birincisi oldu.
Aşırı severek, çok eğlenerek ve bazen duygusallaşarak okudum ve beni her bakımdan tatmin eden bir kitap bitirdim.
Tek istediğim tanışma sahnelerinin ve sonunda yaşanan olayların az daha uzun olmasıydı. Daha fazla okuma isteği oluşturdu bende. Onu dışında kitap tam ayarında olmuş.
Ayrıca @kitapgurmeleri kapsamında kitabın çekilişi devam ediyor.
Mutlu bir gün diliyorum. 😘
🍃

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder