Subscribe

YORUM: JORDAN'IN PEŞİNDE | MIRANDA KENNEALLY

1/26/2017, BY Unknown -

Eğlenceli diliyle keyfimi yerine getiren bir kitap oldu. Hiç sıkılmadan kısa sürede okunup bitti.
Konu olarak benim ilgimi çekmesinin sebebi kadın karakterin Amerikan futbolu oynaması. Üstelik bir de takım kurucusu. 
Jordan erkeklerle oldukça samimi, tabii arkadaş olarak. Aşk hayatında ise o kadar şanslı değil. Okula yeni gelen Ty bu zamana kadar ilgisini çeken tek erkek. Kitap harika başladı. Yavaş yavaş başlayan aşk ve bir sürü eğlenceli sahne çok hoşuma gitti. Sonlara doğru yazar birden çark edene kadar baya severek okudum. Kızın çocukluk arkadaşı Henry var birde. Okurken onuda çok sevdim. Konunun, olayın aslından aniden şaşılıp okuyucuyu şaşırtmak amaçlı yapılmış gibi gelen bir sona sahip olması hoşuma gitmedi. Hoş baştan tahmin ettim sonunda şaşırmadım da ama çok ani bir dönüş oldu ve kitap bitti. Madem böyle olacaktı o zaman konunun gidişatını azcık değişmesini diledim.
Son kısımları sevmedim ama geri kalan her şeyden çok hoşlandım. 
Eğlenceli, beni sıkmayan sabah başlayıp akşam bitirdiğim bir kitap oldu.
Jordan'ın takım arkadaşlarıyla arasındaki ilişki o kadar güzeldi ki hep onları okumak istedim. 
Yazarın dili ve anlatım da güzel. Diğer kitaplarını da çok merak ediyorum. Klişe olan yerler olsa da işin içine spor girince konu benim için ilgi çekici ve sevimli oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder