Subscribe

YORUM: GERİ DÖNÜŞ | JENNIFER L. ARMENTROUT

1/04/2017, BY Unknown -

Sonunda Seth’in hikâyesini okudum. İlk çıktığında almama rağmen yazarı çok sevdiğimden elimde okunmamış kitabı olsun istiyorum hep. Melez Sözleşmeleri serisi kadar beni etkileyemese de Titan Sersinin ilk kitabı olan Geri Dönüş’ü de severek okudum.
Melez Sözleşmelerin de kendini beğenmiş, şımarık ve bir o kadar korkutucu Seth ile tanışmıştık zaten. Onu bazen çok sevmiş bazen de ölesiye nefret etmiştim ama sonunda yine gönlümü kazanmayı başarmıştı. Şimdi onun kendi hikâyesinin kapıları aralandı ve kitaba beklentim çok yüksek başladım.
Aslında bu türdeki çoğu kitaptan çok çok iyi bir anlatıma ve kurguya sahip ama… Kocaman bir aması var benim için.
Yazarın ilk okuduğum kitapları Lux ve Melez Sözleşmeleri serileriydi. Bunların üzerine fantastik türde yazdığı her kitabında beklentim çok yüksek oluyor ve ne yazık ki beklentimi karşılayamıyor. Birde konu Seth yani, zaten onun için merak içindeydim. Kötü değildi tabii ki kitap. Diğer iki seriyi göz ardı edersem çok iyiydi ama beynim sürekli tıkır tıkır bir kıyaslamaya giriyor ben napayım yani.
Seth’in gücünden kaynaklı sürekli bir aksiyon bekledim. Yani adam Apollyon sonuçta. Başlarda durgun başlayan kitap sonlara doğru baya heyecanlandı aslında ama o zaman da kitap bitti.
Eski karakterlerden daha fazla insan görmek istedim. Tabii ki vardı ama yine de beklediklerim değildi. Bence onlarda bir yerden sonra dâhil olmalı diye düşünüyorum.
En sevdiğim kısımlar Seth’in şebeklik yaptığı ve imalı konuştuğu tatlı halleriydi. Birde kendiyle ilgili onu bu kadar açık okumak çok hoşuma gitti. Kendi hakkında düşündüklerini ilk defa duyup hissettim ve Melez Sözleşmelerinde ne hissettiğini çok merak ederdim.
İkinci kitaptan daha umutluyum. Sanırım ilk kitap biraz bağımsız okumak isteyenler için adapte olunması açısından açıklayıcı olsun diye durgundu.
Serinin ikinci kitabının Seth’e daha yakışır olmasını diliyorum. Cidden çok sevdiğim ve merakla beklediğim bir karakterin hikâyesinin böyle durgun devam etmesini istemiyorum ama umutluyum. Sadece biraz daha aksiyon, yoksa Seth böyle kalabilir. O kadar kendini beğenmiş ve tatlı ki…
Yazarın tüm kitaplarına sahibim. Son çıkan 2 yenisini de Cumartesi Adana fuarından alma planım var. Yazar ne yazsa okurum diyorum hep ama Seth’i böyle yazmasın yani. Aksiyon bekliyoruz burada bol heyecanla birlikte.  Umarım öyle de olur.
Mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder