Subscribe

YORUM: HÜKÜM | CORINNE MICHAELS

1/12/2017, BY Unknown -

B a y ı l d ı m ✨
O kadar çok sevdim ki anlatamam. 1.kitap 2.kitap diye ayırt edemiyorum çünkü tam kaldığı cümleden kitap devam ediyor. Ama ikisinide çok sevdim.
İlk kitap bittiğinde elimde iyiki ikincisi vardı. Yoksa ne yapardım bilmiyorum. Aslında biliyorum. Çıldırırdım ve kar kış demeden gidip alırdım. 😂
Hüküm, Avuntu'ya göre daha sağlam bir kitaptı. Her karakterin duygusu o kadar etkileyici bir şekilde oturmuştu ki, ben bile okurken sanki kendim hissediyormuş gibi emin olarak okudum.
Spoiler vermeden yorum yapmak cidden çok zor. Çünkü yaşanan şeylerden size örnek vererek anlatmayı deli gibi istiyorum ama tabii ki kendimi tutup bunu yapmayacağım.
Öncelilke ilk kitapta nefret ettiğim karakter demiştim ya, işte ondan bu kitapta nefret etmedim. Aslında herkesin kendi karakterini çok sevdim. Hatalı olanı da, kızdığımı da hep bir yerde anladım. Çünkü o kadar gerçek hissettirdiki bana sanırım aşırı benimsedim. Yazarın okuyucuya geçirdiği duygu harikaydı bence ve karakterleri cidden çok özenliydi.
Liam'ı bir kez daha takdir ettim. O sıcaklığı ve naifliği hala yerli yerindeydi ama bunun yanında kararlılığı ve yapmak zorunda olduğu fedakarlıkları okurken içim eridi. 
Ve Natalie, yaşadığı onca şeye rağmen ne istediğini bu kadar açık belli eden ve kararlılığından ödün vermeyen bir kadın karakter nasıl sevilmez. Böyle kadınları okumayı seviyorum.
Tüm duyguları aynı anda size yaşatan bir seri. Üzülecek, gülecek, kızacak ve affedeceksiniz. 
Beni hem duygusallağa boğan hem de aşırı gülümseten bir seri oldu. En önemlisi ben kitabı, hikayeyi ve karakterleri çok benimsedim. Yazarın diline ve tarzına bayıldım.
Umarım sevgili Kanes bizi tüm seriyiyle buluşturur. Her birini aşırı merak ediyorum. 
Çok severek okudum. Kesinlikle tavsiyemdir.
Özellikle @_buseguler_ ve @hsniye siz kesin okuyacaksınız. 😇
Çok şey söylemek istiyorum ama spoiler korkusuyla kendimi durduruyorum. O yüzden tavsiyemdir canlar. Beklemeyin. ❤
Mutlu günler. 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder